Morten Ellingsen Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Kveld ved Tyrifjorden II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Solveig N. Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hva skal man kritisere her...synes dette er lekkert i fint lys og farger/komp. Lenke til kommentar
Jan Georg Svane Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Nydelig og stemningsfullt bilde. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Fin stemning og behagelig å betrakte. Kanskje forgrunnen ble noe dominerende, men jeg vil ikke foreslå kutt heller. Du kunne kanskje gått litt lenger frem? Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Fin stemning og behagelig å betrakte. Kanskje forgrunnen ble noe dominerende, men jeg vil ikke foreslå kutt heller. Du kunne kanskje gått litt lenger frem? Jeg ser det du påpeker og skjønner hva du mener, men jeg her en grunn for nettopp å avslutte bilde der jeg har gjort det. Grusryggen har en naturlig avslutning/utflating i bunnen av bilde. Hadde jeg gått lenger frem ville bilde starte på toppen av "ryggen" og det ønsket jeg ikke. Takk for kommentaren Erik. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Fint resultat av ett flatt landskap. God komp og fine kalde/varme farger. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Dette gjorde seg virkelig godt i storformat. Flott formidling av en morgenstemning ved denne vakre fjorden. Ikke mye å pirke på her. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Rett og slett nydelig! Hva mer skal jeg si Sylskarpt over hele biledflaten, flott farger, et behagelig komp ipg en perfekt eksponering. Ser at du har kroppet bildet, og har da en liten misstanke om at noe av den nederste delen av bildet ikke var helt skarpt... Tenker dette på grunn av blenderåpningen du har brukt Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Rett og slett nydelig!Hva mer skal jeg si :)Sylskarpt over hele biledflaten, flott farger, et behagelig komp ipg en perfekt eksponering.Ser at du har kroppet bildet, og har da en liten misstanke om at noe av den nederste delen av bildet ikke var helt skarpt...Tenker dette på grunn av blenderåpningen du har brukt Takk Wasco, alltid hyggelig med slike kommentarer. Det er riktig som du nevner, bilde er croppet noe men ikke pga. uskarphet. Det er kun for å minske landområdet så det ikke ble mer dominerende enn nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg