Net Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hei. Er ny med PayPal, så lurer på om noen kan svare meg på dette. Jeg har laget en ny bruker og registrert bankkortet mitt. Men når jeg bestiller varer med PayPal, kommer det opp når jeg går innpå postbanken.no hva jeg har kjøpt da, eller står det bare på PayPal siden min ? Lenke til kommentar
Net Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Noen som vet dette ? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Dårlig tid? Lenke til kommentar
Net Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 hehe nei, men bare sånn at flere skulle se posten min Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hehe, du veit at bumping/dobbelposting ikke er lov før det har gått 24 timer? Lese reglene til forumet før du rabler avgårde? Lenke til kommentar
Net Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Hehe, du veit at bumping/dobbelposting ikke er lov før det har gått 24 timer? Lese reglene til forumet før du rabler avgårde? Det var ikke dobbelposting ? Men tilbake til spørsmålet mitt. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Såklart det er dobbelposting når du oppretter tråden, og hele 3 minutter etterpå skriver en post i tråden din for å dytte den til toppen. Pga manglende respekt for regler og ikke innse det åpenlyse, velger jeg å ikke svare på noe så enkelt før du er mer opplyst. Lenke til kommentar
Net Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Såklart det er dobbelposting når du oppretter tråden, og hele 3 minutter etterpå skriver en post i tråden din for å dytte den til toppen. Pga manglende respekt for regler og ikke innse det åpenlyse, velger jeg å ikke svare på noe så enkelt før du er mer opplyst. Beklager da, jeg er en idiot Kan du hjelpe meg nå ? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg har laget en ny bruker og registrert bankkortet mitt. Men når jeg bestiller varer med PayPal, kommer det opp når jeg går innpå postbanken.no hva jeg har kjøpt da, eller står det bare på PayPal siden min ? Banken vet ikke (og vil aldri får vite) hva du har kjøpt. Du har helelr ikke kjøpt fra Paypal - men en eller annen bruker/butikk e.l. som benytter Paypal for betalingsoppgjør. Lenke til kommentar
Net Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Jeg har laget en ny bruker og registrert bankkortet mitt. Men når jeg bestiller varer med PayPal, kommer det opp når jeg går innpå postbanken.no hva jeg har kjøpt da, eller står det bare på PayPal siden min ? Banken vet ikke (og vil aldri får vite) hva du har kjøpt. Du har helelr ikke kjøpt fra Paypal - men en eller annen bruker/butikk e.l. som benytter Paypal for betalingsoppgjør. Men pleier det ikke å komme opp på postbanken.no der det står alt annet jeg har kjøpt ? Eller står det bare på PayPal.com hva jeg har kjøpt ? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hva mener du? Jeg har liten tro på at Paypal sender informasjon til postbanken uten noen grunn for det, de har ikke noe behov for å dele denne informasjonen. Skulle man mistenkes for noe kriminelt derimot, er paypal like villige til å gi ut info om deg til politiet, som postbanken. Lenke til kommentar
Net Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Hva mener du? Jeg har liten tro på at Paypal sender informasjon til postbanken uten noen grunn for det, de har ikke noe behov for å dele denne informasjonen. Skulle man mistenkes for noe kriminelt derimot, er paypal like villige til å gi ut info om deg til politiet, som postbanken. Trodde at alt man kjøpte med bank kortet ble registrert hos postbanken.no, der jeg har banken min. Vil jo ha kontroll over alt som kortet blir brukt til. Lenke til kommentar
Net Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Man vil tro det kommer opp på alle nettbanker. For den trekker jo fra banken din, så da må jo banken skrive opp hva/hvem som gjør det Er dere ikke enig ? Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Selvfølgelig kommer det opp i nettbanken din. Summen og til hvem på Paypal står bl.a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå