Gå til innhold

Trenger hjelp med PayPal

Net

Anbefalte innlegg

Hei.

Er ny med PayPal, så lurer på om noen kan svare meg på dette.

Jeg har laget en ny bruker og registrert bankkortet mitt. Men når jeg bestiller varer med PayPal, kommer det opp når jeg går innpå postbanken.no hva jeg har kjøpt da, eller står det bare på PayPal siden min ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såklart det er dobbelposting når du oppretter tråden, og hele 3 minutter etterpå skriver en post i tråden din for å dytte den til toppen. Pga manglende respekt for regler og ikke innse det åpenlyse, velger jeg å ikke svare på noe så enkelt før du er mer opplyst.

Beklager da, jeg er en idiot :) Kan du hjelpe meg nå ? :)

Lenke til kommentar

Jeg har laget en ny bruker og registrert bankkortet mitt. Men når jeg bestiller varer med PayPal, kommer det opp når jeg går innpå postbanken.no hva jeg har kjøpt da, eller står det bare på PayPal siden min ?

Banken vet ikke (og vil aldri får vite) hva du har kjøpt. Du har helelr ikke kjøpt fra Paypal - men en eller annen bruker/butikk e.l. som benytter Paypal for betalingsoppgjør.

Lenke til kommentar

Banken vet ikke (og vil aldri får vite) hva du har kjøpt. Du har helelr ikke kjøpt fra Paypal - men en eller annen bruker/butikk e.l. som benytter Paypal for betalingsoppgjør.

Men pleier det ikke å komme opp på postbanken.no der det står alt annet jeg har kjøpt ? Eller står det bare på PayPal.com hva jeg har kjøpt ?

Lenke til kommentar

Hva mener du? Jeg har liten tro på at Paypal sender informasjon til postbanken uten noen grunn for det, de har ikke noe behov for å dele denne informasjonen.

Skulle man mistenkes for noe kriminelt derimot, er paypal like villige til å gi ut info om deg til politiet, som postbanken.

Trodde at alt man kjøpte med bank kortet ble registrert hos postbanken.no, der jeg har banken min. Vil jo ha kontroll over alt som kortet blir brukt til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...