Doffy31 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hei jeg er en 15 år gammel gutt som trenger hjelp. for sirka 5 uker siden var jeg på en date me en jente som jeg virkelig liker. men her er problemet, jeg har lyst til å ta henne med på enda en date men foreldrene mine drar meg alltid med på båttur og vekk fra der jeg bor i helgene så jeg får liksom aldri tid til å ta henne med på enda en date. hva skal jeg gjøre, og kan det ha gjort slik at hun ikke vil være med på enda en date vær så snill og hjelp meg - Doffy 31 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hold kontakten og smør deg med tålmodighet! 1 Lenke til kommentar
Doffy31 Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 jeg holder kontakten ved hjelp av meldinger og facebook tror du det er nok ? Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Si det til foreldrene dine, det de vil mest av alt tror jeg er å få barnebarn. 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 jeg holder kontakten ved hjelp av meldinger og facebook tror du det er nok ? Selvsagt! Hold det gående, finn en dag du kan slå til, og spør henne ut! 1 Lenke til kommentar
Doffy31 Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Si det til foreldrene dine, det de vil mest av alt tror jeg er å få barnebarn. jeg har sakt det til dem -.- jeg holder kontakten ved hjelp av meldinger og facebook tror du det er nok ? Selvsagt! Hold det gående, finn en dag du kan slå til, og spør henne ut! ok takk for hjelpen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå