NeEeO Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hei, Er det noen som har anelse om HTC desire HD vil få android 4.0? Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hei, Er det noen som har anelse om HTC desire HD vil få android 4.0? Veit ingenting,men tviler sterkt..men, hvis man vil ha det så kan man sikkert legge det inn selv etterhvert Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 tviler. den fikk heller ikke nyeste Sense oppdatering en gang, så tviler på at de vil oppdatere OS´et på disse "gamle" mobilene Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Men HTC lovte å oppdatere flest mulig mobiler ? Lol, tipper HD er bedre av de fleste. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Meen, er det mulig å få vite det lissom nå? Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 neppe, desire hd er jo tross alt 1 år gammel. ikke tro at htc gidder å oppdatere så "gamle" mobiler ... Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Jeg tror den får det, fordi den er ganske så populær også. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Den står foreløpig ikke på listen over modeller som får denne oppgraderingen. Siden Desire HD er over ett år gammel, så tror jeg ikke den får Ice Cream Sandwich. Sensation og EVO 3D er de som får oppdateringen. - Mortis Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Det er ikke noe annet å gjøre enn å vente og se. HTC Desire HD står ikke på listen over de som får Ice Cream Sandwich i første runde, men kan selvfølgelig være den blir med i neste (hvis det blir noen neste runde). Skulle den ikke få oppdateringen kan du eventuelt vurdere om du skal legge inn en custom rom (f.eks Cyanogenmod). Lenke til kommentar
teitur Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Desire HD deler vel mye innmat med Desire S og Incredible S, så hvis de to kommer med i oppdateringsplanene er det vel håp. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 tviler. desire hd har ikke blitt oppdatert med nye sense en gang. håper jeg tar feil, men har ikke troa Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 De burde hvertfall gjort som SE og oppdatert alle HTC telefoner fra 2011. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 ville ikke hjulpet oss det da. Desire HD kom ifjor Lenke til kommentar
SnorreSe Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg sjekket nettopp min Desire HD for oppdateringer, og vips så kom det opp en med Sense 3.0! Jeg har sett folk påstå at Desire HD får ICS men jeg har ennå ikke funnet en link til en pressemelding eller support-artikkel som kan bekrefte dette. 1 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Oh sheet!! htc sense 3!! Takk Snorre Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Ser dårlig ut for oss HTC Desire HD Eiere: http://www.uswitch.c...c_desire_range/ Eller ikke: http://htcsource.com/2011/10/will-your-htc-phone-be-updated-to-android-4-0-heres-what-we-think/ Endret 20. desember 2011 av Marsan Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Desire HD får oppdatering til Ice Cream Sandwich nå i sommer. Kilde: http://www.techradar.com/news/phone-and-communications/mobile-phones/htc-reveals-desire-hd-ice-cream-sandwich-update-plans-1081647 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå