MKL Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hei alle spanskentusiaster der ute! Jeg har fått i oppgave å skrive en tekst om hva jeg har gjort på skolen denne uka, og hva jeg skal til helga. "Van a escribir un texto corto sobre lo que han hecho en la escuela esta semana. También van a contar lo que van a hacer este fin de semana. Prøv å inkludere andre venner og familiemedlemer. Skriv i det minste 150 ord. Bruk bindeord" Noen som kan lese gjennom teksten min og peke ut alle feilene mine for meg (eventuelt komme med tips til hva jeg kan endre/skrive på?) ------------------------------------------------------------------ Esta semana yo he estado en la escuela. En lunes he aprendido noruego, inglés, matematicás y éspanol. Yo preferido espanol, por que es divertido y instructivo. Yo entiendo que ha dicho la profesora muy bien. Matematicas es muy dificil, yo es preocupado porque no dice mucho en inglés. En martes y miercoles he aprendido noruega, inglés, matemáticas, geografía, cincias de la naturaleza y ciencias sociales. Todos asignaturas es muy instructivo, pero algunos es un poco aburrido. En jueves, yo y mi clase hemos aprendido gimnasia. En esta hora nosotros hemos jugado al hocky. Yo estaba en el equipio con Gustav, Binna, Daniel y Elisabeth. Hemos ganado todos los partidos, excepto uno. Este fin de semana voy a salir con mis amigos y mi familia. El sabado voy a un fiesta con mis mejores amigos. El sabado voy a estar con mi hermano menor, porque mis padres van a ir al cine. El domingo yo y mi amigo Martin vamos a trabajar juntos con matemáticas. Ingunn vas a leer el libro, que se llama “Dødslekene”. HJELP MEG, ANYONE? Lenke til kommentar
MKL Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Ingen som kan hjelpe? :s Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Semana = Semaña Espanol = Español Lenke til kommentar
MKL Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Semana = Semaña Espanol = Español Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå