Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg bruker å flakke rundt (særlig i skumringstimen) - og speide etter gamle fossiler man kan plukke opp (hei, mitt navn er ....., hva med at jeg hjelper deg litt?) Ofte, ja mistenkelig ofte .... sier, eller kvekker mumiene frem: "Ja, så snill du er" - dermed bærer det til skogs, hvor jeg slenger disse gamle skinna granleggene "innimellom" -helt til de ikke ber om Marie-kjeks og en kaffetår, for så å legge dem for en lang høneblund i en særs pen og velholdt massegrav. Etterpå børster jeg støvet av meg og melder til "Veimeldingssentralen" at nå er det en mindre farlighet å overvåke. Det eneste jeg føler jeg mangler er en passende "Hero-suite", har sett litt på Batman - men den ble for dyster ... Jeg vil heller ha en drakt som bringer frem glede og optimisme hver gang noen er heldig å få øye på meg .... Noen av dere mine venner som har en god idè? (hvis det kan hjelpe på interessen kan jeg tilbakebetale en evnt. "hjemmesydd" drakt, med å fjerne noe gammelt "rusk" som er i veien for nettopp deg.) Prekæs! Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Så du er en selverklært superhelt med kappe, som voldtar gamle damer langs veien, før du dreper dem og graver de ned i en massegrav? Og i tillegg yter du tjenester for de som "betaler" med hjemmesydde heltedrakter? Ser du som du har en fremtidsrettet businessplan gående her ja. Endret 2. november 2011 av Pliscin 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Har ikke innlemmet "puling" i disse minitiøse overgrepene mine - men er så klart åpen for konstruktive forslag fra folk som kjenner til også sånne problemstillinger. Danke schøn! Lenke til kommentar
CxyEirik Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Vel, det første jeg tenker her er et praktisk antrekk. Det vil si noe med smekk foran på drakten. Så måtte det være noe som gjorde at du kan holde deg kamuflert i skogen, på samme tid som at når du først er sett, så er det ikke tvil om hvem du er. Her gjelder det å være listig som en rev på samme måte som at du er brun som skogen Det er veldig "in" med superheltnavn som "Grønne Lanterne" og sånne ting, så hva med "Brune Rev"? Så kan du ta på deg et litt brunt kostyme med en stor rød/hvit hale. Husk å ta på et utilitybelte så du ha henge evt. håndjern, glidemiddel, spade og tau der. Ønsker deg videre lykke til med ditt kall! Vi skal alle dø en dag, så Endret 21. november 2011 av CxyEirik Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 This is the greatest thing I've ever read! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå