Quote Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Det er jo liten tvil om at USA og hele den vestlige halvkule er programforpliktet til å dø for Israel. På hvilken måte er for eksempel Norge programforpliktet til å dø for Israel? Ikke si at du også er begynt med det tullet om at alt og alle er kjøpt og betalt av jødene... Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Det er jo liten tvil om at USA og hele den vestlige halvkule er programforpliktet til å dø for Israel. På hvilken måte er for eksempel Norge programforpliktet til å dø for Israel? Ikke si at du også er begynt med det tullet om at alt og alle er kjøpt og betalt av jødene... LOL.. nei.. Men bare vent å se du.. så fort bombene regner i Israel så kommer NATO ilende til... Så forresten noe svært interessant i den andre tråden om dette emnet... Krig mot Iran kommer, det er helt sikkert. Det er mange tegne som tyder på at et angrep på Iran nærmer seg, men dt må planlegges nøye, for selv ikke haukene i Israel og USA vil angripe Iran sånn helt uten videre. Jeg har også en liten mistanke om at de kanskje har ventet på at testene av laservåpen skulle bli ferdig, slik at disse evt kan brukes for å forsterke forsvaret mot inkommende raketter, artilleri osv. Laservåpen er nå ferdig testet og klare til å settes inn i en konflikt, og vil nok antakelig bli brukt bla i forsvaret mot det regn av raktter som Israel antakelig vil bli utsatt for etter et angrep på Iran.'Og muligens også alliert skip i gulfen og i middelhavet. Laservåpen er nå klar til bruk, både på land, fra skip og fra fly. http://www.youtube.com/watch?v=g1yYuMgpHkA&feature=player_embedded http://www.militaryaerospace.com/index/display/article-display.articles.military-aerospace-electronics.exclusive-content.2011.5.tactical-laser_weapons.QP129867.dcmp=rss.page=1.html Om dette stemmer vil de jo så og så være ganske safe for innkommende missiler fra Iran (og andre)? Ser jo helt sykt effektivt ut om dette er teknologi som faktisk finnes og som kan brukes. Kan de ta ut et artilleri prosjektil så er missiler rene barnematen. Endret 8. november 2011 av αкαѕнα Lenke til kommentar
Quote Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) LOL.. nei.. Men bare vent å se du.. så fort bombene regner i Israel så kommer NATO ilende til... Bra svar på spørsmålet mitt. Det er forøvrig litt merkelig at du nesten ikke viser tegn til bekymring for hva Iran kan gjøre hvis de får tak i atomvåpen. Endret 8. november 2011 av Quote Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg har ingen bekymringer for at Iran skal angripe noen land, den aggressive parten her er Israel sammen med USA. Iran har ikke truet noen med krig, er ikke med i noen kriger. Så du bør heller bekymre deg over det Israel kan komme til å finne på. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Det at Iran ikke har truet noen med krig blir en halvsannhet. http://www.idag.no/aktuelt-oppslag.php3?ID=11672 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 LOL.. nei.. Men bare vent å se du.. så fort bombene regner i Israel så kommer NATO ilende til... Bra svar på spørsmålet mitt. Det er forøvrig litt merkelig at du nesten ikke viser tegn til bekymring for hva Iran kan gjøre hvis de får tak i atomvåpen. Jeg vet om ett land som ALDRI BURDE ha fått det, nemlig USA. De burde faktisk heller aldri fått ha så mye som anriket uran eller utarmet uran heller for den saks skyld.. Men det blir en avsporing, min venn... Jeg er dog MYE mer bekymret for om Israel har tenkt å bruke taktiske nuker (egentlig ikke sååå bekymret for det da). Vi skaper fiender fordi vi angriper dem. Vi skaper ikke fiender ved å la folk få leve sine liv i fred. Så nei, jeg frykter ikke Iran.. Jeg frykter alle atomkraftverk og deres avfall... Det at Iran ikke har truet noen med krig blir en halvsannhet. http://www.idag.no/aktuelt-oppslag.php3?ID=11672 ÆÆÆÆÆÆ.. det sved i øynene når jeg kikket på den siden... Det føltes som om man stakk tuuusen nåler i øynene mine... Hva for slags ondskap er det du sender folk til.. 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Bruk skikkelige kilder istedenfor jegelskerjesusogisraeloghaterislam-sider. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Det at Iran ikke har truet noen med krig blir en halvsannhet. http://www.idag.no/aktuelt-oppslag.php3?ID=11672 Det er hverken sannhet eller halvsannhet. Les hva han sier en gang til "Det iranske statsoverhodet forutsa i sin tale at Israel vil bli tilintetgjort på samme måte som det tidligere Sovjet. – Det zionistiske styret vil snart bli utslettet på samme måte som Sovjet ble det, og menneskeheten vil oppnå frihet, sa Ahmadinejad." Dette er ikke noe mer "krigs-erklæring" enn da feks. Ronald Reagen kom med retoriske utsagn om kommuniststyret i tidligere Soviet. Dvs. Ahmadinejad håper at dagens sionistiske styre styrtes av indre opprør. At noen vestlige media i tillegg bevisst mistolker og legger til usanne begreper som "wipe of the map" osv. får stå for deres egen regning, det blir gjevnlig "rettet" av de som vet bedre, men alikevl er det noen medier som hamrer videre med samme løgnen & propagandaen 2 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Det er hverken sannhet eller halvsannhet. Les hva han sier en gang til At noen vestlige media i tillegg bevisst mistolker og legger til usanne begreper som "wipe of the map" osv. får stå for deres egen regning, det blir gjevnlig "rettet" av de som vet bedre, men alikevl er det noen medier som hamrer videre med samme løgnen & propagandaen Jeg la ikke merke til det der selv, men det var jo virkelig slik de tolket Gaddafis utsagn også... Gaddafi sa at han skulle renske byen for opprørere og gå fra hus til hus osv.. Det tolket NATO og vestlig presse at han skulle henrette hele byen.. Jadda... Takk for den der Mr.M 1 Lenke til kommentar
herrnimrod Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Det er ingen tolkning når du vet det er feil. For oss vanlig dødelige kaller vi det løgn. 1 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg la ikke merke til det der selv, men det var jo virkelig slik de tolket Gaddafis utsagn også... Gaddafi sa at han skulle renske byen for opprørere og gå fra hus til hus osv.. Det tolket NATO og vestlig presse at han skulle henrette hele byen.. Jadda... Takk for den der Mr.M Hva roter du med nå? Du kan ikke sammenligne Gadaffi's utsagn med det som Ahmadinejad sa Hvis du ikke skjønner den vesentlige forskjellen her, så sliter du Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Joda.... men det var ikke poenget mitt da. Poenget var at man vrir på et utsagn eller oppfatter det annerledes enn hva det er ment.. Lenke til kommentar
Irrasjonell Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 - Israel vil angripe Iran ved juletider Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 - Israel vil angripe Iran ved juletider Nå skal altså obama som den norske idioten gav en fredspris invadere ett land for å bli gjennvalgt, hva skal man si? Lenke til kommentar
Irrasjonell Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 - Israel vil angripe Iran ved juletider Nå skal altså obama som den norske idioten gav en fredspris invadere ett land for å bli gjennvalgt, hva skal man si? Det er som du sier, det er ikke sikkert han nødvendig er for dett men at han vil gjøre det for å fortsatt ha støtte hos Israelsvenner og dermed sikre gjenvalg. Men det er selvsagt ikke bra. Obama har heller ikke vært noen god president, så det vil ikke være noen krise om han ikke blir gjenvalgt slik jeg ser det. Ikke at Mitt Romney er noe bedre. Så vidt jeg forstår er det ikke snakk om innvadering, men angrep mot områdene de tror Iran utvikler atomvåpen. Det kan uansett ikke forsvares. Desverre har både USA og Israel en stor trang til å okkupere og bruke makt på andre lands suverene områder. Det blir spennende å følge med på. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Så vidt jeg forstår er det ikke snakk om innvadering, men angrep mot områdene de tror Iran utvikler atomvåpen. Selvfølgelig i teorien er dette en bra ting, inn og ødelegge atomvåpen produksjon og ut igjen. men som russerne sier. dette minner mye om da man skulle overbevise om at irak var en trussel. det blir aldrig slik i realiteten. hverken usa, israel eller iran lar noen bombe landet sitt uten konsekvenser. iran trenger, som andre atomkraft for å få strøm å utvikle seg som najon. slik jeg ser det så er det kristendomen som driver det hele fremover, uten den så ingen støtte til israel Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) slik jeg ser det så er det kristendomen som driver det hele fremover, uten den så ingen støtte til israel Alternativt: I år 2000 var det utrolig nok kun 7 land som ikke var "tatt over" av Rothschild bankene og det var: Afghanistan, Irak Sudan Libya Cuba Nord Korea Iran Vi kjenner jo alle til hvordan det gikk i Libya og har vel hørt at gribbene ikke var sene med å opprette en bank i Benghazi. For å gjøre en lang historie kort. I dag er det 3 land igjen Cuba Nord Korea Iran Tilfeldig ?? Endret 10. november 2011 av αкαѕнα 2 Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Åh, herregud. Nå har Barth Eide blitt forsvarsminister til slutt. Jeg trodde han var det allerede ut i fra hvordan oppfører seg. Jeg sier som amerikanerne: "- Interessert i internasjonal toppjobb I det oppsiktsvekkende ærlige telegrammet skriver Whitney: «Barth Eides interesse for fredsbevarende operasjoner i FN-regi er åpenbar ut fra CV-en hans, og det ryktes at han var interessert i en stilling som underdirektør i FN for fredsbevarende operasjoner». Barth Eides interesse for en FN-jobb har vært kjent tidligere." Lenke til kommentar
Wyrd Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Absolutt ikke, prestestyret har god støtte hos befolkningen So what? Et diktatur er et diktatur, enten det har majoritets- eller minoritets- støtte. Hitler, Stalin, Mao og mange andre gærninger har nytt stor støtte. Iran derimot har verken demokrati, eller rettssikkerhet. Så du mener det er en slags universell lov om hvordan et land og en kultur skal organiseres og styres? Høres nesten religiøst ut. Men det er ingen overaskelse med tanke på at så mange av de moderne, såkalt sekulære ideologiene i Vesten fører den abrahamittiske kristendommens universalisme, absolutisme og intoleranse mot andre verdensanskuelser videre. Vil du definere alle andre som lever på en annen måte enn deg som onde? Når den andre måten er som beskrevet over, ja, utvilsomt. Her stinker det absolutt dualistisk jødedom. De gamle jødene i Midtøsten var de første som fant opp ideen om at deres egen gud JHVH var den eneste "sanne" guden, og at alle andre folkeslags tradisjoner og verdensbilde var "avgudsdyrelse". Da de mente at det jødiske folket var den eneste sanne gudens (JHVH's) utvalgte herrefolk, gjorde man ikke noe forsøk på å konvertere avgudsdyrkerne og hedningene på den tiden, noe jødene den dag i dag ikke vier noen anstrengelse. Man mente dog at JHVH en dag skulle innføre sitt verdensrike hvor alle verdens mennesker skulle være underlagt hans makt. En sunn pluralisme ville ikke være tillatt i JHVH's verdensordning. Da dette abrahamittiske tankegodset spredte seg til Romerriket og videre til resten av Europa gjennom å brutalt ødelegge og rasere den demoniske, onde europeiske forfedrearven overalt hvor man kom over den, nådde denne ekstremt absolutistisk-dualistiske intoleransen nye høyder. Det fantes bare EN sannhet, alle de som ikke bøyde kne for denne absolutte sannheten var djevelens barn og måtte kues eller om nødvendig ødelegges! Ironisk nok ble jødene, de som først begynte å dyrke og finslipe slike tanker, selv ofre for sine egen intolerante og dogmatiske ideologi gjennom den kristne kirken i Europa. Mens kirkens makt nå er svak, og mange sekulære ateister, humanister etc. godtroende tror at dette er noe vi har lagt bak oss, lever deler av dette abrahamittiske, antikulturelle og u-europeiske tankegodset fortsatt i beste velgående i vårt samfunn, i ideologier som liberalisme, humanisme, egalitarisme, marxisme/sosialisme osv. osv. Man har nesten et religiøst forhold til "likhet" og lineær, historisk "progresjon" mot et sekulært, globalt samfunn hvor alle lykkelige og salige lever under de samme "universelle" verdiene, hvor alle i bunn og grunn er like osv. Alle motsetninger og all friksjon i verden skal fjernes, men på den bekostning at alle underordner seg det samme. I ens snevre, dualistiske verdensbilde er de "gode" på den ene siden og de "onde" på den andre. Derfor godtas ethvert middel for å ødelegge det "onde" (f.eks. ordningen i Afghanistan eller Iran), da universell "rettferdighet" må bli innført til enhver pris! Vi sitter jo tross alt på den universelle sannheten. Mangfold betyr i praksis null og niks. Endret 12. november 2011 av Wyrd 2 Lenke til kommentar
Wyrd Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Obs... Dobbelpost. Endret 12. november 2011 av Wyrd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå