Gå til innhold

Elkjøp, Collect@Store / Hente internett-vare fra butikken?


Anbefalte innlegg

Ser på internett etter kjøleskap, men de som jeg syns ser bra ut til mitt behov, har de ikke i noen Elkjøp-butikker.

 

Tenkte det kanskje går an å bruke Collect@Store, eller noe. Da bestille fra nettet, og be de sende den til min nærmeste Elkjøp-butikk. Går dette? Er dette en del av Collect@Store (bortsett fra at man må hente etter 2 timer.)? Må jeg betale for frakten?

 

(Står også at den sendes en viss dato, som betyr de ikke har fått på hovedlageret enda vil jeg tro.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I noen tilfeller er det noe feil i lagerbeholding/pris så jeg ville forsøkt og bestille i på Collect@Store.

 

Men i ditt tilfelle tviler jeg på du får en tilsvarende modell til samme pris, ofte små varer pleier det å være slik i enkelte tilfeller, men noen selgere er vanskelig å ha med å gjøre.

 

Så jeg ville nok ventet, siden butikkpris er ofte dyrere en nettpris.

Lenke til kommentar

Elkjøp skal, i de aller fleste tilfeller, kjøre nettpris i butikk, uansett hvor butikken befinner seg. Det kan dog være noen variasjoner, da Elkjøp-kjeden er sammensatt av både egeneide butikker og butikker som drives som franchise. Franchise-butikkene er litt "friere" mtp pris. Ofte bør det ikke være værre enn å be om å få nettprisen om den skulle være annerledes. Nå vil jeg poengtere at jeg ikke uttaler meg på vegne av kjeden, men her hvor jeg jobber hender det rett som det er at vi har lavere pris i butikk enn på nett, da vi har andre lokale konkurrenter enn de fleste andre i Elkjøp-systemet.

Lenke til kommentar

Hvis jeg da bestiller et kjøleskap over nettet. Hvordan får jeg det da?

 

Er det slik at jeg må dra på postkontoret og hente det der. Eller kommer leveringsfirma på døra?

 

 

edit: Ser Elkjøp og Lefdal kjører kampanje på alle postpakker over 1500. Gjelder dette kjøleskap? Går kanskje ikke under "pakke" :p Men ser at TV'ene er med på denne kampanjen, og de har vel heller ikke plass i en pakke.

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Har Elkjøp og Lefdal samme hovedlager?

 

Kjøpte et kjøleskap fra Elkjøp.no, og nå i dag ser jeg at det er 20 % rabatt på hvitevarer på Lefdal. Men de får ikke inn det kjøleskapet før den 25.11. Ergo jeg må vente over to uker.

 

Kanskje litt sketchy, men hadde jeg da avbestilt, så hadde de jo fått én på lager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...