Joachim_F Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hva får du i boksen når du kjøper spill? Les hele saken Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Haha, morsomt innlegg. :!: Ikke lenge til min engelske versjon av The Book of Unwritten Tales kommer heller. Lace Mamba virker å være litt i siget med forseggjorte utgaver av spill. Edna & Harvey hadde også en veldig bra pakke full av snacks, som gav gode assosiasjoner tilbake til 90-tallet. Nå kalte de riktignok dette Collector's Edition, men den koster halvparten av hva den vanlige utgaven av Heroes 6 koster. Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Samme som det jeg tenkte med skyrim og the witcher 2. I collectors edition av skyrim får du en plastdrage, et kart og en concept art bok. Helt greit det, hvis det ikke var for at det kostet 800-900 kroner, da spesielt plast dragen. Før det hadde jeg bestilt en nordic version av the witcher 2 som jeg forventet kanskje hadde noen ekstra item-koder i boksen. Neida, polakkene hadde steike meg slengt i en svær lekker boks, game guide, en propaganda-pamflett fra spillet, en tjukk bunke med papercraft, verdenskartet, bonus dvd med spillmusikken og en fjong liten mynt. Alt dette til den nette pris på 398 kroner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 vel, du skulle da gått for CE av heroes 6. den hadde mye snasent! Lenke til kommentar
hitman47 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Bra innlegg. Selv savner jeg de gode gamle eskene jeg fikk da jeg kjøpte PC spill i "gamle dager" , før dvd-coverne kom. Lenke til kommentar
K_M_K Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 http://www.adventuregamers.com/news/view/23982 Jaja, det var gøy mens det varte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå