Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Depresjon

KometHimmel

Anbefalte innlegg

Hei! har et problem, har hatt depresjon som har vart i 3 år men sluttet i år i august! Depresjonen er forsatt et svakt punkt! Men begynner og bli lei meg og deppa, orker ikke ting. ser negativt på ting, og jeg er faktisk gla heile tida normalt. Jeg er lei av at alt skal være samme gamle dagen og eg he eg veldig uforståande mor som bare bryr seg om ka andre mener og kunne ikkje brydt seg mindre om jeg kutter over håndleddene hver dag. Hvordan komme tilbake til rett spor? Jeg vet heller ikke hvorfor jeg er lei meg? .Har akkurat totalt brytt kontakten med min første kjæreste, jeg var usikker på han så jeg sa både hade og unskyld mange ganger ......Hjelp? Jeg vil ikke være lei meg :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta kontakt med fastlegen din. H*n kan henvise deg til BUP eller lignende.

Hvis du synes det er vanskelig å snakke med fastlegen din kan du skrive hva du vil snakke om i et brev og gi legen til å lese i begynnelsen av timen.

Eller du kan snakke med rådgiver på skolen din.

Lenke til kommentar

Okay folkens, jeg har lest igjennom 3-4 av postene til denne jenta, og hva er vitsen med at halvparten av svarene hun får er tullesvar? En fjorten år gammel person har svært lite erfaring og kunnskap på de feltene hun spør om, og det hjelper ikke en drit at noen av dere prøver å være eplekjekke allvitere. Skjerpings! :)

Jeg ser også at det er noen som prøver å hjelpe, men flere av dere skriver veeeldig avanserte ord for en fjortenåring. Supert om dere kan skrive litt mer forståelig :thumbup:

KometHimmel, hvis du har noen problemer eller du er lei deg for noe, så synes jeg du skal snakke litt med helsesøsteren på skolen din. Hun kan du snakke med om hva som helst, og hun har ikke lov til å fortelle andre hva dere snakker om. Hvis du ikke vet hvordan du finner helsesøsteren, så kan du spørre læreren din. Læreren din vet det helt sikkert :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...