Kozesmurf Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Endelig har den kommet.. Oppdatering som gjør Qtek-7070 både mer stabil og litt kjekkere å ha med å gjøre. http://www.qtek.nu/default.asp?nc=6111&id=45&element=0 Tror denne fremdeles ikke har norsk T9 men.. an kan vel ikje vera så jekla langt vekke vel ??? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Den oppgraderinga der har faktisk norske bokstaver. Og ikke vanskelig å skrive norske ord med ordlista. Oppgraderte idag tidlig og er storfornøyd! Telefonen er faktisk litt raskere nå enn før oppgraderingen. Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 jamen sga sei.. fått med deg at Qtek kommer med ny utgave av denne telefonen rundt høsten en gang ? Denne gangen inneholder den kamera og bluetooth integrert.. me lige sånn hmm.... plotseligt følte eg behov for masse pengar :o Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Nei, det visste jeg ikke. Finnes det bilder av den? Det må det nesten gjøres siden den snart kommer ut... Hadde vært fint med integrert kamera ja. Og prisen blir nok dyr. Lenke til kommentar
bsbtull Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Oppgraderingen virket ikke på min mob. Rom image var ikke for min versjon. Mod Tao Toffy 1.41.64 Noen tips? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Du må gjøre det via canary screen. Det vil si at du må slå av telefon, og når du slår den på så holder du inne voice record knappen inne. Da kommer du fram til en skjerm med 3 farger. Og da er det bare å starte oppgraderingen fra pc`n. Lenke til kommentar
bsbtull Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Gikk bedra nå ja. Takker og bukker. Men linken under favoritter(VG og DN) som låg inne fra før er borte. Var grei side, klarer ikke finne den. Noen som kan gi meg den sti/adresse? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Borte hos meg også. Tror det er smartphone.no er ikke sikker da. Lenke til kommentar
bsbtull Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Den siden fører bare til Dangaard Qtek. Iriterende problematisk å finne den siden. Har lett i flere timer. Noen som ikke har oppgradert som kan gi hint om hvor siden ligger(VG og DN startsiden) Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 er det www.smartphones.no dere sikter til der oppe ?? glemte s'en der oppe så jeg Lenke til kommentar
Storet Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Hei jeg får ikke til åå oppgradere Qteken min.... Slår på PC kobler til telefonen min. Srur av telefonen min. starter den med rec og start knappene kommer til de tre berømte fargene, starter oppgraderinga. Thats it........ Kommer ikke noe mere da.. Tips?? Lenke til kommentar
bsbtull Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Ikke smartphone.no eller smartphones.no. Ingen ledet meg til VG og DN siden. Har hold på i flere dager, sikkert flere Mb i Gprs. Noen som har flere tips om hvor denne siden kan ligge. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Hei jeg får ikke til åå oppgradere Qteken min.... Slår på PC kobler til telefonen min. Srur av telefonen min. starter den med rec og start knappene kommer til de tre berømte fargene, starter oppgraderinga. Thats it........ Kommer ikke noe mere da.. Tips?? Skjer det absolutt ingenting da?? Husk at du ikke skal trykke noe på mobilen når de 3 fargene kommer. Bare å starte oppgraderinga når du kommer til de 3 fargene. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Ikke smartphone.no eller smartphones.no. Ingen ledet meg til VG og DN siden. Har hold på i flere dager, sikkert flere Mb i Gprs. Noen som har flere tips om hvor denne siden kan ligge. Det er www.smartphones.no/qtek7070 Prøvde den nå og da fikk jeg opp VG og DN. Lenke til kommentar
bsbtull Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Takker og bukker veldigt for adressen. Dagen min er berget Lenke til kommentar
Storet Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Hei jeg får ikke til åå oppgradere Qteken min.... Slår på PC kobler til telefonen min. Srur av telefonen min. starter den med rec og start knappene kommer til de tre berømte fargene, starter oppgraderinga. Thats it........ Kommer ikke noe mere da.. Tips?? Skjer det absolutt ingenting da?? Husk at du ikke skal trykke noe på mobilen når de 3 fargene kommer. Bare å starte oppgraderinga når du kommer til de 3 fargene. Skal det ta lang tid da???? Stod i ca 5 minutter uteen å skje noe spesiellt.... :oops: Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Det skal visst ta rundt 20 minutter til sammen før oppgraderingen er ferdig. Hva står det på pc skjermen når du trykker på oppgraderings filen? Lenke til kommentar
Storet Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Skulle bare si fra at jeg fikk det til! Jeg brukte en annen datamaskin faktisk så gikk det på første forsøk! Men ellers tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
roxxx Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 takk for tipsene!! er oppgradert, uten tipsene om canary hadde det gått til helvete tror jeg ja,,, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå