AnonymDiskusjon Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hei. Hva synes dere om jenter som har et par homofile venner? Bare så at det er sagt så har jeg ikke noe imot homofile, men av og til så begynner jeg å lure på om dem virkelige er homofile. Vet om ei vennine gjeng som gikk på gayclub og hun ene ble "sjekket" eller fikk god kontakt med en homse. Hun sa at hun hadde kjæreste og da foreslo homoen at "Ja, vi kan jo ha trekant" Postet av anonym: a10ccdbaf4175c6b2de90e04eeb9f088 Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Det er jo forskjell på homofil og bifil! Hørtes ut som eksempelet ditt dreide seg omen som var nettopp det;) Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hei. Hva synes dere om jenter som har et par homofile venner? Bare så at det er sagt så har jeg ikke noe imot homofile, men av og til så begynner jeg å lure på om dem virkelige er homofile. Vet om ei vennine gjeng som gikk på gayclub og hun ene ble "sjekket" eller fikk god kontakt med en homse. Hun sa at hun hadde kjæreste og da foreslo homoen at "Ja, vi kan jo ha trekant" Postet av anonym: a10ccdbaf4175c6b2de90e04eeb9f088 Jeg har mange homofile venner. Og trust me. De er homofil alle som en. Du skal være bra spesiell om man later som om man er homofil for å score jenter? Det som skjedde der var nok mest fordi han var nyskjerrig og/eller ville ha sex med en hetero gutt eller noe sånt, for det er vel kanskje en av homofiles største drøm. Han hadde nok gitt mest oppmerksomhet til kjæresten hennes enn henne. Homofile er også som du kanskje merker mest interressert i å ha jentevenner og har mangen av dem. Er en gutt hyggelig med en jente på en gaybar så er det nok mest sannsynligvis bare vennlig ment. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå