HipsterPatrick Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hei, en kompis spurte meg om hvordan det er å forhåndsbestilte spill fra CDON.com han vil bestille MW3 og har lyst til å få spillet i postkassen på dagen. Jeg bestilte fra Lefdal og har god erfaring med. ( fått på dagen eller dagen før ) Posten har mye å si, men har dere noen erfaringer fra cdon? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Jeg vil heller anbefale å bestille fra Gamezone. De er veldig flinke til å sende slik at du får spillet på slippdato. Veldig ofte får du spillet en dag eller to før det slippes også. Synes ikke Cdon er så bra. Du kan få det på slippdato, men du kan også risikere å få det en dag eller to etter. Endret 2. november 2011 av nouse4aname 2 Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg har kun gode erfaringer fra CDON. Jeg tror jeg aldri har fått et spill senere enn slippdatoen, oftest en eller to dager før. Det eneste jeg har å utsette på CDON er kontosidene deres. Litt vrient å se ordrehistorikk, og avbestilling/endringer må gjøres ved å åpne en slik en kundestøttebillett, eller hva det heter. Men som sagt, alt funker. Har ikke testet Gamezone, så skal ikke uttale meg om hva som er best. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg ville gått for Game.no, bestilte Rage derfra og fikk det én dag før release dato. Tror når jeg bestilte WoW så fikk jeg den dagen(e) etter realease. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Forhåndbestilte hos CDON første og siste gang i våres. Spillet kom dagen etter lansering... Ikke så rart når de får varene sine fra Sverige... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg vil heller anbefale å bestille fra Gamezone. De er veldig flinke til å sende slik at du får spillet på slippdato. Veldig ofte får du spillet en dag eller to før det slippes også. Synes ikke Cdon er så bra. Du kan få det på slippdato, men du kan også risikere å få det en dag eller to etter. Jeg støtter denne. Gamezone er flinke til å levere, og "safer" gjerne ved å sende spillet 2-3 dager før lansering, slik at du ofte har det før lanseringsdagen. I tillegg gir de mulighet til å handle på faktura. Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Gamezone er helt klart det beste valget. Der pisker de sine ansatte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå