Niklasp Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Det er ikke bare Galaxy Nexus som får nye Android. Samsung lover å oppdatere toppmobilene sine Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Dette er ett av mange momenter som må på plass for at jeg skal vurdere Android. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Du får kose deg med telefonen din, så koser jeg meg med min S2 stock og ser frem til bonusoppdatering Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Så vi som har Galaxy S versjon 1 får ikke oppdatert telefonen? Får vel lete fram ekspertene på XDA dersom dette ikke er tilfelle. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Så vi som har Galaxy S versjon 1 får ikke oppdatert telefonen? Får vel lete fram ekspertene på XDA dersom dette ikke er tilfelle. xda er en nydelig plass, vært mye på besøk der med gamle Helten min. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Har en Samsung Galaxy Tab GT-P1000. Får den Ice Cream Sandwich? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Du får kose deg med telefonen din, så koser jeg meg med min S2 stock og ser frem til bonusoppdatering Det var meg jeg tenkte på her og ikke de som i dag eier en Android. Når dette samt et bedre market system kommer på plass for Android så vil jeg seriøst vurdere Android igjen. Forhåpentligvis kommer mulighet for kryssoppgradering av applikasjoner også på plass før den tid. Endret 3. november 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg