Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Finne tynne, uerfarne gutter i 20-åra


Anbefalte innlegg

http://www.diskusjon...post&p=19566130

 

AtrixRoot har allereie funne sin "skinnande hest på ridder" (kva no det er for noko :green: ) i det innlegget eg linka til. Det skjedde no i august.

 

 

AtrixRoot hat schon ihr "scheinende Pferd auf Ritter" gefunden in der Zuschrift ich verbunden. Es geschah jetzt in August.

 

Huff, denne vart dårleg. Eg vil gjerne ha tips til korleis eg kan skrive setninga.

 

 

Endret av Magnus_L
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan vel si at det å kontakte Atrix var det beste jeg noensinne har gjort. Var veldig usikker på om det var en sær gutt i andre enden men skjønte raskt at det ikke var tilfelle. Vi har fått god kontakt, og jeg er suplerglad for at det var jeg som tok kontakt først, tråden er gammel og jeg trodde hun hadde funnet noen for lenge siden, og heldigvis tok jeg feil! Jeg fikk fortalt om alt jeg var usikker på før jeg møtte henne, og det var lite jeg var redd for når tiden kom.

 

Hun er ei superpen jente, snill og imøtekommende. Og jeg håper det blir mange flere møter oss i mellom. Jeg er blitt veldig glad i denne jenta.

 

Var ganske spesielt å møte henne første gangen, var jo klar over at det kunne bli litt pinlig, men siden jeg hadde fortalt så mye om meg selv, og hun om seg, så endte jeg opp med å ikke være nervøs i det hele tatt. Vi dro til et hotell, og la oss ned i senga, var ganske usikker på hva hun tenkte og hva jeg skulle gjøre, men det tok ikke lang tid før det hele gikk ganske naturlig. Det ble mye kos og deilig sex de dagene, og jeg ville ikke byttet det mot noe. Hun gjorde ting i senga som jeg får stå bare av å tenke på, men viktigst av alt hadde hun er vakker personelighet også. Er en ganske spesiell måte vi møttes på, men herregud - det var verdt det!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...