Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Finne tynne, uerfarne gutter i 20-åra


Anbefalte innlegg

Vel, jeg er ikke ute etter å lure noen her på forumet, i form av at folk skal kontakte meg eller omvendt. Jeg trenger bare en dytt i riktig retning. Selv er jeg ikke så ekstremt sosial, er student og finner lite snacks på universitetet. Spillsamfunn o.l er somregel ikke stedet for å pøse ut med "Hei! Jeg vil bli kjent med en tynn, uerfaren jævel!". Ofte er det jo en sammenheng med "uerfaren" og "dårlig selvtillit" som fører til at folk nettopp tror at de blir lurt. Det er ikke den mest populære preferansen :p Er det generelt akseptert å innlede videre bekjentskap med gutter via spill o.l?

 

Hehe! Er du noen gang i Trondheim så ta en tur til NTNU-gløshaugen og sett deg inn på en random forelesning eller bare gå litt rundt. Kan garantere deg at det kryr det av dem!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Høres ut som om folk med Marfan's syndrom kunne vært noe for deg.

 

Foreslår helt seriøst og fullstendig alvorlig at du tar kontakt med Marfanforeningen Norge og spør om dem kan anbefale noen du kan knokle litt med.

 

:thumbup:

 

Interessant. Jeg tror ikke jeg har Marfans syndrom, men jeg har visst det som kalles traktbryst.

Oi, visste ikke at det faktisk var et navngitt fenomen! Har tydeligvis hatt en kamerat med traktbryst :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Forklar gjerne hva det vil si å være "nestenjomfruelig".. :roll:

At man nesten har hatt sex … På samme måte som at man er nestenmillionær (eller million-nokså-nær) av å ha skrapet to like på et Flax-lodd …

 

Da har man ikke hatt sex da. Og da har man ikke vunnet på flax loddet.

 

Det er enten eller :hmm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Og mer interessant, er AtrixRoot fortsatt i ledig? Eller har en nerd med average-nerd skills hacket seg frem til hennes bo-adresse, oppsøkt henne etter en uke med fasting og levd alle nerders drøm?

 

Må også bare nevne at å legge ann på jenter på diskusjon.no er lavmål, selv fant jeg drømmedama på Omegle.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ikke jeg heller. Inntil jeg så den wikipedia-artikkelen trodde jeg at det var noe helt uvanlig som bare jeg hadde. Jeg visste ikke at det hadde et navn og før et google-søk visste jeg heller ikke at man kunne ta en operasjon for å forandre på det.

 

 

Har selv operert for dette. Ta kontakt om det er noe du lurer på :)

 

Takk for tilbudet, men jeg er tilfreds med kroppen min. Barndommen er over, så jeg får ikke ofte kommentarer på det. Dessuten har jeg trent styrke det siste året, så det får egentlig bare brystmusklene mine til å se større ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...