Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Finne tynne, uerfarne gutter i 20-åra


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skjer når den personen du har møtt ikke lenger er uerfaren,

men begynner å bli selvsikker og erfaren?

Vandrer du da til neste uerfarne gutt og opplever det hele på nytt?

 

Du spør nemlig etter dem i flertall, og da er det naturlig å tro at du ikke bare er ute etter å treffe èn, men flere, og hva er da baktanken med det?

 

Det du insinuerer er at denne personen finner uerfarne, tynne gutter i 20-årene, har sex med dem og trener dem opp til å bli selvsikre, for deretter å bevege seg videre og gjøre det samme med en annen. Ikke bry deg om baktanker, dersom dette virkelig er tilfellet burde hun motta nerdenes ærespris!

 

Mer eller mindre så gjør jeg det ja :)

Det virker som TS synes selvsikre gutter/menn er kjedelige og liker å ha kontroll på dem ved å snurre dem rundt lillefingeren for deretter finne seg en ny hun kan leke med.

Ikke for det, hadde jeg vært 20 igjen så hadde jeg ikke nølt, om jeg bare kunne fått sett hva jeg gikk til først.

 

Kvinnfolk har alltid baktanker, det bør du lære deg først som sist.

 

Men ja, det er vel mer grunn til pris enn ris i dette tilfellet likevel :!:

 

God Helg :)

 

Rødvinen Amarone (den til 270,- på Polet) er fantastisk, btw.

Det er den de har snakket om i RadioResepsjonen flere ganger.

Lenke til kommentar
Det har veldig lite med makt å gjøre, jeg liker det best når den er delt. Det går vel heller på en slags sjalusi på de tidligere jentene at jeg føler jeg ikke strekker til, og da kommer usikkerheten på meg selv. Dessuten er det kjedelig når eksene dukker opp for å kritisere. Det er også vakkert å utforske alt på nytt, om jeg gjør feil så er det ikke like ille og flaut.

 

Nå begynner tråden å spore litt av her, det eneste jeg lurte på var hvor jeg kan bli kjent med dem. (Selv om det nå høres ut som jeg skal hamstre uskyldige jomfruer en etter en)

Du kommer til å slite. Det vil si, du sliter visst allerede.

 

Ekser som dukker opp for å kritisere?! Er du 14 eller?

 

Hvis en fyr er forelsket i deg, så strekker du til. Og har han mer erfaring enn deg, så kan han faktisk lære deg et par ting som gjør at du blir helt fantastisk. Faktisk kan det være en fordel at en i forholdet har en del erfaring.

Lenke til kommentar

Du kommer til å slite. Det vil si, du sliter visst allerede.

 

Ekser som dukker opp for å kritisere?! Er du 14 eller?

 

Hvis en fyr er forelsket i deg, så strekker du til. Og har han mer erfaring enn deg, så kan han faktisk lære deg et par ting som gjør at du blir helt fantastisk. Faktisk kan det være en fordel at en i forholdet har en del erfaring.

 

Syke kvinnfolk finnes i alle aldre.

 

Og hvis man har sex uten kjærlighet, da er det ikke sikkert man strekker til. Husk også det er kjedelig for motsatt part når partneren ikke oppnår noen av preferansene = seksuell tenning uteblir.

Nå har det seg også slik at jeg vil ha en som har mindre erfaring enn meg, ikke like "mye".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...