Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Forklar gjerne hva det vil si å være "nestenjomfruelig".. Lenke til kommentar
Kakelakebake Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Det er da en mellomting mellom "uerfaren" og "rundbrenner"? Okei, med enklere ord: jeg liker å være den første Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hvorfor akkurat uerfaren? Godt mulig jeg virker sær, men jeg liker de best slik. (Om det skulle ført til noe mer) Mye mer spenning med en som ikke har datet halve norge og ligget med alle venninnene mine. Hvor mange venner har du egentlig? :!: Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg melder meg frivillig! 1 Lenke til kommentar
RoXx Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hvorfor akkurat uerfaren? Godt mulig jeg virker sær, men jeg liker de best slik. (Om det skulle ført til noe mer) Mye mer spenning med en som ikke har datet halve norge og ligget med alle venninnene mine. Picz venninner plz ? 3 Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg melder meg frivillig! Desperat? Du har sannsynligvis ikke sett henne engang. :!: 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hvor grell kan ho være? Er vel ikke snakk om et vandrende freakshow eller? 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Har en slik en venn. Han er dog 25, men har ikke akkurat vært borti så mange for å si det sånn... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg melder meg frivillig! Din juksefant, du er ikke 20 år. Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hvor grell kan ho være? Er vel ikke snakk om et vandrende freakshow eller? Det kan være en 60 år gammel gubbe for alt vi vet. lol 5 Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg melder meg frivillig! The desperation is strong in this one. 6 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Er ikke værre en og dra på byen, begynne å prate med han tynne som ikke sier så mye (er forøvrig jææævli mange av de) 2 Lenke til kommentar
indeksregulert Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Lol. For å sitere Sarkozy, da han tidligere i dag beskrev Papandreous seneste greske påfunn: "Interessant". Lenke til kommentar
DMN Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Min første eks hadde nesten de samme preferansene som deg. Tok meg ikke lang tid å oppdage at hovedgrunnen til at hun ville ha uerfarne gutter var fordi da hadde hun 100% kontroll over forholdet, og disse guttene (inkludert meg en gang i tida) nærmest glorifiserte hun som en gud. Hun var slik for 5 år siden når hun traff meg, og 5 år senere er hun slik enda. Hopper fra den ene uerfarne gutten til den andre og dumper dem når de begynner å gro baller, maktsyk drittkjerring. Jeg håper ikke grunnen for dine preferanser er de samme. Jeg ser virkelig ikke hvorfor du vil ha en uerfaren gutt da forholdet blir både mer stabilt og betraktelig bedre hvis mannen har noen hakk under beltet (dette går selvfølgelig andre veien også). 2 Lenke til kommentar
Kakelakebake Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Det har veldig lite med makt å gjøre, jeg liker det best når den er delt. Det går vel heller på en slags sjalusi på de tidligere jentene at jeg føler jeg ikke strekker til, og da kommer usikkerheten på meg selv. Dessuten er det kjedelig når eksene dukker opp for å kritisere. Det er også vakkert å utforske alt på nytt, om jeg gjør feil så er det ikke like ille og flaut. Nå begynner tråden å spore litt av her, det eneste jeg lurte på var hvor jeg kan bli kjent med dem. (Selv om det nå høres ut som jeg skal hamstre uskyldige jomfruer en etter en) 3 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Nå begynner tråden å spore litt av her, det eneste jeg lurte på var hvor jeg kan bli kjent med dem. (Selv om det nå høres ut som jeg skal hamstre uskyldige jomfruer en etter en) Send PM til noen på forumet, flere har tilbydd seg allerede Finn noen, snakk med noen. De er ofte sjenerte, men mer utadvente enn de tror når muligheten byr seg. Endret 4. november 2011 av Heatsink 5 Lenke til kommentar
Aryvandaar Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Disse er digg! Men virker til tider som en utdødd rase. Hvor på nettet finner man slike? Jeg går ikke akkurat med et stort skilt som sier "uerfaren". Det er ikke akkurat noe jeg deler med folk ofte, men hvem gjør det egentlig? Hvis du vil snakke med noen så er det bare å sende PM osv så kan jeg gi msn. Endret 5. november 2011 av Narimasu Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Hva skjer når den personen du har møtt ikke lenger er uerfaren, men begynner å bli selvsikker og erfaren? Vandrer du da til neste uerfarne gutt og opplever det hele på nytt? Du spør nemlig etter dem i flertall, og da er det naturlig å tro at du ikke bare er ute etter å treffe èn, men flere, og hva er da baktanken med det? 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Er jo ikke gitt at hun hopper på første tynne gutt som er uerfaren heller da.. er jo ikke akkurat forbruksvare det er snakk om (burde ikke være i alle fall ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg