Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Finne tynne, uerfarne gutter i 20-åra


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min første eks hadde nesten de samme preferansene som deg. Tok meg ikke lang tid å oppdage at hovedgrunnen til at hun ville ha uerfarne gutter var fordi da hadde hun 100% kontroll over forholdet, og disse guttene (inkludert meg en gang i tida) nærmest glorifiserte hun som en gud. Hun var slik for 5 år siden når hun traff meg, og 5 år senere er hun slik enda. Hopper fra den ene uerfarne gutten til den andre og dumper dem når de begynner å gro baller, maktsyk drittkjerring.

 

Jeg håper ikke grunnen for dine preferanser er de samme. Jeg ser virkelig ikke hvorfor du vil ha en uerfaren gutt da forholdet blir både mer stabilt og betraktelig bedre hvis mannen har noen hakk under beltet (dette går selvfølgelig andre veien også).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det har veldig lite med makt å gjøre, jeg liker det best når den er delt. Det går vel heller på en slags sjalusi på de tidligere jentene at jeg føler jeg ikke strekker til, og da kommer usikkerheten på meg selv. Dessuten er det kjedelig når eksene dukker opp for å kritisere. Det er også vakkert å utforske alt på nytt, om jeg gjør feil så er det ikke like ille og flaut.

 

Nå begynner tråden å spore litt av her, det eneste jeg lurte på var hvor jeg kan bli kjent med dem. (Selv om det nå høres ut som jeg skal hamstre uskyldige jomfruer en etter en)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nå begynner tråden å spore litt av her, det eneste jeg lurte på var hvor jeg kan bli kjent med dem. (Selv om det nå høres ut som jeg skal hamstre uskyldige jomfruer en etter en)

 

  • Send PM til noen på forumet, flere har tilbydd seg allerede :p
  • Finn noen, snakk med noen. De er ofte sjenerte, men mer utadvente enn de tror når muligheten byr seg.

Endret av Heatsink
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Disse er digg! Men virker til tider som en utdødd rase. Hvor på nettet finner man slike?

 

Jeg går ikke akkurat med et stort skilt som sier "uerfaren". Det er ikke akkurat noe jeg deler med folk ofte, men hvem gjør det egentlig?

 

Hvis du vil snakke med noen så er det bare å sende PM osv så kan jeg gi msn.

Endret av Narimasu
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...