Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Finne tynne, uerfarne gutter i 20-åra


Anbefalte innlegg

Ok, nå har det seg slik at jeg har et sterkt behov for å være sosial! Og jeg har i lengre tid vært på leting etter skinny nestenjomfruelige gutter i 20-åra.

Disse er digg! Men virker til tider som en utdødd rase. Hvor på nettet finner man slike? Datingsider er omtrent bare fylt opp av 40+ damer og menn som vil ha sex,

og det er ikke dating som er førsteprioritet her i gården..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke nødvendig å være så slemme/fordomsfulle da folkens, det kan jo faktisk hende det er ekte :)

(selv om det er mange slik som er gutter som bare kødder).

 

Største sjangsen for å finne gutter som du sier du leter etter er vel gjennom typisk sosiale spill eller spillsamfunn. WoW, frivillige organsisasjoner for spill og slikt. Ellers så er jo forumet et fint sted, og det finne sosiale sammenkomster fra tid til annen slik jeg har forstått det.

 

Eller kanskje du er heldig og får noen private meldinger. Men det føles kanskje litt skummelt ut for mange da de er redd for å bli lurt. Mange her som fremstår med navn osv., men vi veit ingenting om deg og du er helt ny bruker (typisk en gutt som prøver å lure andre).

 

Nå har jeg sikkert kastet bort tiden min menmen :p

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva er du egentlig ute etter? Jeg vet ikke om jeg er tynn nok for deg, men jeg er en mann på 18 år som er litt under 180 cm høy og veier 65 kg.

 

 

Hvis det ikke er bra nok, kan du prøve disse lenkene:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=741821

 

http://www.kjendis.no/jomfru/

 

Jeg er så klart seriøs, hvis det skulle være noen tvil.

Endret av Zarac
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, jeg er ikke ute etter å lure noen her på forumet, i form av at folk skal kontakte meg eller omvendt. Jeg trenger bare en dytt i riktig retning. Selv er jeg ikke så ekstremt sosial, er student og finner lite snacks på universitetet. Spillsamfunn o.l er somregel ikke stedet for å pøse ut med "Hei! Jeg vil bli kjent med en tynn, uerfaren jævel!". Ofte er det jo en sammenheng med "uerfaren" og "dårlig selvtillit" som fører til at folk nettopp tror at de blir lurt. Det er ikke den mest populære preferansen :p Er det generelt akseptert å innlede videre bekjentskap med gutter via spill o.l?

Lenke til kommentar

Skjønner hva du mener, og er ikke akkurat slik det foregår heller, så er kanskje ikke så aktuelt for deg. Kommer gjerne naturlig. Jeg har selv møtt ei jente igjennom et spillsamfunn, så vet at det er mulig :) Ikke at det ble noe videre av det, men møtte henne et par ganger. Har også hørt om lignende tilfeller med andre bekjente, så er ikke noe unikt tilfelle selv om det er sjeldent.

 

Er selv forresten 20 år, tynn og ingen stor rundbrenner så passer vel også til beskrivelsen din :p

Lenke til kommentar

Vel, jeg er ikke ute etter å lure noen her på forumet, i form av at folk skal kontakte meg eller omvendt. Jeg trenger bare en dytt i riktig retning. Selv er jeg ikke så ekstremt sosial, er student og finner lite snacks på universitetet. Spillsamfunn o.l er somregel ikke stedet for å pøse ut med "Hei! Jeg vil bli kjent med en tynn, uerfaren jævel!". Ofte er det jo en sammenheng med "uerfaren" og "dårlig selvtillit" som fører til at folk nettopp tror at de blir lurt. Det er ikke den mest populære preferansen :p Er det generelt akseptert å innlede videre bekjentskap med gutter via spill o.l?

Hvorfor akkurat uerfaren?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...