Faydedar Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Om ca. 14 dager er det igjen tid for en utvidelse av Norrath. Tidenes onlinespill Everquest får sin 18 expansionpack, Veil of Alaris. Les mer her. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hender faktisk jeg ønsker jeg spilte det fortsatt ... var svært aktiv fra beta til gates of discord :/ Lenke til kommentar
Faydedar Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Spillet er fortsatt veldig bra og like spillbart som før. Jeg opplever heller ikke det som vanskelig å få grupper og bli med på raid selv om jeg ikke har topp utstyr på characteren. Mulighetene er der selv om det selvfølgelig er langt færre spillere enn i 2000. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Spillet er fortsatt veldig bra og like spillbart som før. Jeg opplever heller ikke det som vanskelig å få grupper og bli med på raid selv om jeg ikke har topp utstyr på characteren. Mulighetene er der selv om det selvfølgelig er langt færre spillere enn i 2000. Jeg var en av disse gale raidfolka som syntes det beste med spillet var å konkurrere i å gjøre ting først og best osv ... så tviler på at jeg ville likt å komme tilbake nå. Men elsket spillet ... Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Fra tiden jeg selv hadde i EQ, så kan jeg nok for min egen del si at det hadde nok vært klin umulig å startet opp igjen nå. Får nok være med minnene for meg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå