Crusader* Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg lurer på om det finnes noen headset som har støtte for både blåtann og 3,5mm minijack eller USB. Det må være et headsett med mikrofon da jeg ønsker å bruke dette til å snakke i mobiltelefon med i tillegg til å bruke det på PCen. Jeg vet at det finnes headset som dette http://headset.no/Jabra-PRO-9470.593?filters=velg.multiuse.Kontor-PC-v241, men lurer på om noen vet om et rimeligere alternativ. Trenger ikke ha tilkobling til vanlig telefonapparat. Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Dersom headsettet kan kobles til mobil på andre måter en med blåtann så er det greit, men da må det isåfall ha mulighet til å være tilkoblet både telefon og PC samtidig slik at jeg slipper å koble om hvis jeg skal ringe. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Kjøper du en blåtann-plugg til PC'en, så trenger du ikke mer enn blåtann på headsettet. Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Ja det kan jo fungere, men finnes det da en enkel måte å switche mellom PC og mobiltelefon på? Jeg skal nemlig ringe ut og høre på lyd fra PC, men motta samtaler på mobiltelefonen så trenger en løsning der jeg kan bytte raskt mellom de 2 kildene Endret 2. november 2011 av Crusader* Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Det fikser blåtann-headsettet på samme måte som å bruke ett headsett på to mobiler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå