"Chris" Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Jeg har en samsung wave GT-S8500 (første utgaven). Begynner å bli litt lei av dette Bada systemet til Samsung. Er det mulig å installere feks Android på telefonen min? Endret 3. november 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Occi Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Det er mulig ja. Selvsagt alltid en mulighet for at det blir litt buggy, men det er fullt mulig. Finner mye rart her. Annen artikkel. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Mulig denne linken kan hjelpe deg litt,install-android-overclock-samsung-wave-gts8500/"]Install Android + Overclock Samsung Wave GT-S8500[/b] Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hei Har selv byttet til Android på min HTC. Følg oppskrifter fra http://forum.xda-developers.com/ som nevnt over. Lenke til kommentar
"Chris" Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Takk takk, for rask respons Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå