Niklasp Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 – Toppmobilene våre skal få Ice Cream Sandwich LG tar helomvending Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Da får man håpe de er litt kjappere med oppdateringen til ICS enn de har vært med oppdateringen til Gingerbread.. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 ...de leste sikkert Amobil sin nyhet om at Samsung sine får, og da tenkte de at vi kan ikke være dårligere. 1 Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Skulle bare mangle, spør du meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Skulle bare mangle, spør du meg. Stemmer, et kritisk punkt for produsenter med android telefoner er å prøve ikke utdatere telefonene på under 1 år, iallefall ikke toppmodellene. Forhåpentligvis tar produsentene å følger på den gode streamen Samsung er inne i. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Det skulle bare mangle. Nå er bare spørsmålet når oppdateringen faktisk blir rullet ut. Etter at Jelly Bean (?) er lansert tipper jeg :-P Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Produsentene må skjerpe seg med oppdatering av Android. Om jeg kjøper en toppmodell, så forventer jeg at operativsystemet blir oppdatert i minst et år. Det er i alle fall noe jeg tar med i vurderingen når jeg skal kjøpe ny telefon, og det håper jeg flere gjør. Lenke til kommentar
Mrks1 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Noen som vet hvordan man kan få tilbake orginal ROMet på LG Optimus 2X? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Produsentene må skjerpe seg med oppdatering av Android. Om jeg kjøper en toppmodell, så forventer jeg at operativsystemet blir oppdatert i minst et år. Det er i alle fall noe jeg tar med i vurderingen når jeg skal kjøpe ny telefon, og det håper jeg flere gjør. Husker godt min Hero, som HTC bestemte seg for å droppe oppdateringene til ca. 3 måneder etter release. Etter mye klaging fra alle hold fikk vi en sen 2.1 oppdatering 7-8 måneder etter release. Skulle ikke vært nødvendig. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Og jeg husker min HTC Magic, som ble lansert med Android 1.5. Eneste oppdatering som kom var en som introduserte HTC Sense. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Noen som vet hvordan man kan få tilbake orginal ROMet på LG Optimus 2X? Se her: http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=999 Lenke til kommentar
stimas Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 HA HA HA... "Du tror det ikke før du får se det!" stimas Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hvor blir det av 2.3? Har ikke fått den ennå på min optimus 2x! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Dette til stor fordel for dem. LG er ikke lenger svartlista hos meg, og vil være med i vurderingen ved neste kjøp Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Nå roter LG fælt her. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg har enda ikke fått mulighet til å oppdatere til Android 2.3 via LG sitt oppdateringsverktøy på min LG Optimus 2X, så jeg lurer litt på hvor lang tid det tar før Android 4 kommer til den. Har sikkert fått meg ny telefon innen den tid. ^^ Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Jeg har enda ikke fått mulighet til å oppdatere til Android 2.3 via LG sitt oppdateringsverktøy på min LG Optimus 2X, så jeg lurer litt på hvor lang tid det tar før Android 4 kommer til den. Har sikkert fått meg ny telefon innen den tid. ^^ På denne artikkelen link http://www.amobil.no/artikler/lg_oppdaterer_hele_optimus-serien/103373 står det at oppdatering til Android 2.3 på 2X er tilgjengelig fra den 1. november. Men vist ikke oppdateringen har dukket opp på oppdateringsverktøy enda, Kan det hende at LG har lagt ut oppdateringen på sine nettsider først. Endret 2. november 2011 av Leseren Lenke til kommentar
dodoman Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 oppdateringa har kommet! http://www.lg.com/no/support/data/notice/nontc111104002521/nontc111104002521.jsp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg