Gå til innhold

Se verdenspremieren på GTA V! (PC, PS3, X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rockstar har no stadfesta at det er tale om "Los Santos and the surrounding hills, countryside and beaches" - altså er neppe heile San Andreas (eller Las Venturas/San Fierro) inkluderte:

We are very proud to officially announce that Grand Theft Auto V is in full development.

Developed by series creator Rockstar North, Grand Theft Auto V heads to the city of Los Santos and surrounding hills, countryside and beaches in the largest and most ambitious game Rockstar has yet created.

A bold new direction in open-world freedom, storytelling, mission-based gameplay and online multiplayer, Grand Theft Auto V focuses on the pursuit of the almighty dollar in a re-imagined, present day Southern California.

- Kjelde

Lenke til kommentar

Du gir meg vann i munnen. Sykkelen var den store grunnen til å elske GTA San Andreas, fader så moro det var - dessuten ga det et helt annet inntrykk av omgivelsene siden det stilte litt mer krav til forsiktighet, tålmodighet og ga deg muligheten til å faktisk ta til deg omgivelsene.

Også var det jævlig bad ass å trå rundt med tank-topen, svart bukse og fete tattiser.

Håper vi får en slags mp#-spiller/portabel radio i GTA V, det er merkelig at ikke Rockstar har funnet ut at det er kjedelig å ikke ha noe å høre på når man går.

Hvor bad ass hadde det ikke vært med Tank-topen, svart bukse, fete tattiser OG!!! to stykk hvite/sorte ledninger ned i fra øret med en av de forhåpentligvis gøyale/fete låtene som går på en av radiokanalen.

Nei vettu hva, det håper jeg ikke skjer for da blir sykkelen prioritert før alt annet, selv ved et bankran!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Kanskje ikke så dumt. En diger by og mange landsteder. Så lenge spillet er det største hittil så vil det jo være plass til å fly :D

Her er forresten en modd til GTA IV som gjør om GTA IV til San Andreas.

Beta 2 kommer neste år. Men jeg lurer på hvordan moddfolka vil reagere på nyversjonen av los santos kanskje de legger ned modden?

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Noen som husker hvor lang tid det tok fra første traileren til GTA IV kom ut, til vi fikk vite det neste? Jeg husker selv veldig godt at jeg så den første traileren og at jeg gledet meg som et lite barn i etterkant, men kan ikke huske om det tok en uke, en måned eller 3 måneder før neste runde med info kom. Og var det også en trailer eller informasjon på hjemmesiden?

Lenke til kommentar

3 mnd mellom trailer 1 og 2

29. mars 2007 - Trailer 1: "Things Will Be Different"

28. juni 2007 - Trailer 2: "Looking For That Special Someone"

Hvis det kommer ut allerede i mai som de hintes til i traileren, så kanskje litt kortere. Kanskje en ny trailer i januar.

Lenke til kommentar

3 mnd mellom trailer 1 og 2

29. mars 2007 - Trailer 1: "Things Will Be Different"

28. juni 2007 - Trailer 2: "Looking For That Special Someone"

Hvis det kommer ut allerede i mai som de hintes til i traileren, så kanskje litt kortere. Kanskje en ny trailer i januar.

Uff, det var alt for lenge :( Og det var ikke noe info på hjemmesiden at all mellom de to trailerene?

Har egentlig sett for meg at de slipper to trailere ganske fortløpende som viser San Fiero og Las Venturas. Ønsketenkning, men det hadde vært helt rått!!

Lenke til kommentar

Blir spennende og se hva som har skjedd med San Andreas iløpet av 20 år, håper de har med alle byene samt. som man får gjensyn med noen gamle kjente :)

De har ikke med alle byene, kun en større versjon av Los Santos med mer rundt.

å? Hvorfor er du så sikker på det?

Lenke til kommentar

Blir spennende og se hva som har skjedd med San Andreas iløpet av 20 år, håper de har med alle byene samt. som man får gjensyn med noen gamle kjente :)

Rockstar har bekreftet det:

Grand Theft Auto V heads to the city of Los Santos and surrounding hills, countryside and beaches in the largest and most ambitious game Rockstar has yet created.

Lenke til kommentar

Rockstar har bekreftet det:

Grand Theft Auto V heads to the city of Los Santos and surrounding hills, countryside and beaches in the largest and most ambitious game Rockstar has yet created.

Hæææ? Det har jeg ikke fått med meg. Rart ingen har skrevet om det. Står det på hjemmesiden til Rockstar?

Uansett nedtur. Hadde håpet å få gjensyn med San Andreas som kjent fra forgjengeren..Men blir sikker awesome uansett!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...