M@R7!N Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Det er ikke stemmen til Ray Liotta. Enig i at stemmen kan ligne, litt.. Ligner ingenting spør dere meg. Spilte nemlig Vice City tidligere idag 1 Lenke til kommentar
Samma fuh Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Om du stopper filmen på 0:55 står det for sale skilt. På fortaus kanten står det . 2405 Kan det være at spillet kommer for salg 24.05.2012? rockstar hinter jo altid til noe i sine spill og trailers. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Bilnummeret på politibilen bekrefter at dette er San Andreas 2 i ett GTA V nøtteskall. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Nedsig at hovedpersonen skal være en middelaldrene hvit mann, jeg vil være en crazy niggah from the streetz, yo! 1 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Om du stopper filmen på 0:55 står det for sale skilt. På fortaus kanten står det . 2405 Kan det være at spillet kommer for salg 24.05.2012? rockstar hinter jo altid til noe i sine spill og trailers. Jeg håper ikke det. Det er bare slemt å gi ut spill som GTA V midt i eksamensperioden. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Veldig forutsigbart utfra ryktene, men hadde håpet på en sydligere setting igjen. San Andreas er det beste spillet i serien når det gjelder map design og muligheter, så det lover bra. Grafikken er omtrent som forventet. Men må si jeg er litt skuffa over at det igjen er nåtid. Synes virkelig 80's og 90's-koloritten til VC og SA er GTA på sitt beste og skiller de ut fra mengden. Bare tenk hva de kunne gjort med California på 60/70-tallet... Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 WiiU eller PC versjonen? Spesielt mtp teksturene ser ikke dette ut som PS3 eller Xbox360 utgaven. Hva mener du? At det ser ut som dette er over hva som er mulig på Xbox360 og PS3, spesielt all den high-res teksturingen. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hadde vel og ei viss tru på 60- eller 70-talet. Tenkjer iallefall at spelet er litt meir lighthearted no, ut i frå musikken og den ikkje berre grå paletten. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hvilket årstall blir det? For jeg være i Los Santos? Kan jeg se huset til Carl i SA?! Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Om du stopper filmen på 0:55 står det for sale skilt. På fortaus kanten står det . 2405 Kan det være at spillet kommer for salg 24.05.2012? rockstar hinter jo altid til noe i sine spill og trailers. Nei, for de bruker et annet regionformat i USA. Ville blitt 05.24, noe som ikke stemmer Lenke til kommentar
Occi Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Sick landskap. Gleder meg! Det jeg savner mest i GTA IV er at man kan stikke ut av byen, inn i skogen eller opp på fjellet slik som på SA Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Om du stopper filmen på 0:55 står det for sale skilt. På fortaus kanten står det . 2405 Kan det være at spillet kommer for salg 24.05.2012? rockstar hinter jo altid til noe i sine spill og trailers. Nei, for de bruker et annet regionformat i USA. Ville blitt 05.24, noe som ikke stemmer Utvikleren Rockstar North er britisk Endret 2. november 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Sick landskap. Gleder meg! Det jeg savner mest i GTA IV er at man kan stikke ut av byen, inn i skogen eller opp på fjellet slik som på SA Enig og derfor syntes jeg pr idag at SA er det beste GTA-spillet Lenke til kommentar
Arne90 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Om du stopper filmen på 0:55 står det for sale skilt.På fortaus kanten står det . 2405 Kan det være at spillet kommer for salg 24.05.2012? rockstar hinter jo altid til noe i sine spill og trailers. I usa skriver de datoen om vendt, det står altså den 5 i måned 24. Siden det bare er 12 måneder, så er det lite trolig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Kommer nok Trailer om San Fierro og LAs Venturas etterpå. Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 bruk same graffik som i gta 4 for min del, bare gjør det riktig denne gangen og ta vekk den treige storyen,mario party minigames,realsjonship tullet osv alt det lille dildalet som var meir i veien ein intresangt Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Begynner å lure på om det bare er snakk om Los Santos, og ikke hele San Andras. Vi får se, regner med at Rockstar slipper litt mer informasjon i løpet av de neste dagene. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Kommer nok DLC'er til GTA V også! Jeg lasta opp klippet på YouTube, hvis noen har lyst til å legge den til i favoritter eller noe http://www.youtube.com/watch?v=p46tOg37Qk0 Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Kommer nok Trailer om San Fierro og LAs Venturas etterpå. Tror jeg og, men ikke i dag Lenke til kommentar
noxside Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Nå kommer spørsmålet, får vi vite hva som skjedde med Grove Street og gjengen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå