FrihetensRegn Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Høres ut som Tommy Vercetti/Ray Liotta som snakker. Merkelig, siden Vice City var i Florida/Miami. Endret 2. november 2011 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Spektakulært og bra de bruker Rocktar Advanced Game Engine igjen da. Samma som i Red Dead Redemption og GTA IV. GTA SAn Andreas på dette råkult. Endret 2. november 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Fantastisk trailer. Ser ut som om dei har jobba vidare med spelmotoren. Grafikken såg kanonbra ut! Vonar det kjem snart - men blir vel slutten av 2012 evt byrjinga av 2013. :/ Lenke til kommentar
MrL Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Forhåpentligvis er spillet like stort som San Andreas... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Meh, brukt 3 år på GTA V som bruker samme spillmotor, samme grafikk og samme alt. Blir vel heller som et nytt kart og et nytt sted med nye oppdrag. Ikke noe spesielt nytt til å se fram til på grafikkfronter tror jeg. Satser på at de tar tilbake noen av stuntmulighetene i GTA:SA. ingenting som var bedre enn å hoppe fra tak til tak og kjøre oppover vegger med crosser i GTA:SA. Blir nok ikke et kjøp om de utsetter det på PC i forhold til konsoll denne gangen. De fortjener ikke mine penger skal de bare tråkke ned på pc brukerne. 1 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 This is relevant to my interests! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Så dere mount chillad? eller hva det heter igjen det er blitt mye større! Tro jammen dette spillet er mye større en det opprinnelige San Andreas og har alle de samme byene tror jeg. Endret 2. november 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
August. Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Det er en remake av San Andreas Aksjene i Rockstar vil gå opp i skyene. Njee, GTA V er nok allerede bakt inn i aksjeprisen, men godt mulig at det overgår markedets forventinger. Uansett: 1 Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Det tror jeg også da de tross alt viser frem fly type privatfly. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hvis dere ser på nummerplaten til politibilen som jakter den røde sportsbilen, så står det "San Andreas" bak på nummerplaten. Hmm, hmm? Kanskje en remake av San Andreas?? 1 Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Deeeeeeeeeil Det jeg kunnne spotte i traileren som mulig hint til hva man kan gjøre: -Fly, iaf jordburksfly, passasjerfly og f-16 lignende -Kjøpe hus -Pumpe jern -Et stort fjell man kan komme seg på toppen av (likt orginale SA) -Tattoos -AK-lignene våpen med sliencer? (Mulig med custom våpen?) -Så kun bygninger og landskap fra LA, ikke SF og LV som i det orginale san andreas. Dette er selvfølgeig bare den første traileren, mulig de kommer til å introdusere de andre byene i senere trailere. Krysser fingre iaf. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 WiiU eller PC versjonen? Spesielt mtp teksturene ser ikke dette ut som PS3 eller Xbox360 utgaven. Lenke til kommentar
Larzi Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 ligger nå på yotube:D : http://www.youtube.com/user/95Larsi?feature=mhee Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 La vel merke til luftballongen også? xP Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Goody. Må bare runde GTA IV nå. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Høres ut som Tommy Vercetti/Ray Liotta som snakker. Merkelig, siden Vice City var i Florida/Miami. Det er ikke stemmen til Ray Liotta. Enig i at stemmen kan ligne, litt.. WiiU eller PC versjonen? Spesielt mtp teksturene ser ikke dette ut som PS3 eller Xbox360 utgaven. Hva mener du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Den nye mount chillad får den gamle til å se ut som en steinrøys. Endret 2. november 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Meh, brukt 3 år på GTA V som bruker samme spillmotor, samme grafikk og samme alt. Blir vel heller som et nytt kart og et nytt sted med nye oppdrag. Ikke noe spesielt nytt til å se fram til på grafikkfronter tror jeg. Satser på at de tar tilbake noen av stuntmulighetene i GTA:SA. ingenting som var bedre enn å hoppe fra tak til tak og kjøre oppover vegger med crosser i GTA:SA. Blir nok ikke et kjøp om de utsetter det på PC i forhold til konsoll denne gangen. De fortjener ikke mine penger skal de bare tråkke ned på pc brukerne. Faktisk, som en grafikkhore jeg er, kan jeg se meg veldig enig i valget om å IKKE oppgradere spillmotoren, selvom det mye er pga konsollenes begrensingner, da de såvidt klarer å kjøre den de har nå. Men, den motoren de har nå er abselutt helt fantastisk, og leverer enda veldig bra grafikk. Siden de har den i bånn er det virkelig på tide at Rockstar begynner å satse på innhold og størrelse igjen, så for å tilgodegjøre det bør dette spillet være langt større og mer innholdsrik enn GTA IV, og det vil være en skuffelse hvis det ikke klarer å måle seg med SA. Klarer de det kan faktisk "ikke bli bedre". Endret 2. november 2011 av MrLG 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå