Odesseiron Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Vi viser deg traileren på det kommende storspillet klokka fem. Les hele saken Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Faenskjæra begynner på jobb kl 3 Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 ÅÅÅÅÅ jeg gleder meg Sier litt om hva GTA betyr for folk dette her! Håper det blir friere og mer "tull" type GTA SA denne gang. 2 Lenke til kommentar
FrankTheTank Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Gleder meg sykt!! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Gleder meg sykt, forventningene er skyhøye! Skal heller ikke se bort ifra at serverne går til helvete slik de gjorde med første trailern til GTA IV da den ble lansert Lenke til kommentar
Occi Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Får vel kanskje få ræva i gir og runne ferdig GTA IV først 3 Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg er klar! Bring the video aw yea! Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Serverne blir sikkert overbelastet slik som sist gang de skulle vise første trailer. Hadde de lansert trailern på Youtube, hadde ikke det vært et problem. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Var redd jeg var for sent hjemme, men godt å se at jeg får med meg den direkte. Får bare håpe at pågangen ikke blir for stor hos rockstars hjemmesider, for jeg kan tenke meg at verden går av hengslene om 40 minutter. Har høye forventninger til denne traileren! Nesten utrolig hvor mye jeg gleder meg til en videosnutt på et halvt minutt Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Får vel kanskje få ræva i gir og runne ferdig GTA IV først Mange gode missions i slutten av GTA4 som e verd å få med seg. Syns det e synd så mange som spiller gta og mener at spillet e runda straks at de har låst opp siste øy. Hvis du ikke har spilt DLC episodan så e dem også verd å få med seg. Kan kjøpes til grei pris. Begge er bra og bygger seg inn i noen missions du fikk se i originale gta4, men fra annen perspektiv da. i allefall så bør Ballad of Gay Tony prøves. tar ikke lang tid å runde. Litt lenger enn The Lost and Damned, men mye flere skikkelig "over the top" missions som e mye heftigere enn dem i originale GTA4. Gleder meg sjøl endelig til å se hvor neste GTA blir å være. Har vært så mye spekulasjon på akkurat det så vil være avslappende å endelig få svar på akkurat det. Lenke til kommentar
stiangr1 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 35 minutter igjen. Har så store forventninger. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Får vel kanskje få ræva i gir og runne ferdig GTA IV først Anbefaler deg sterkt å gjøre det! Rundet selv GTAIV for noen helger tilbake når jeg tok meg i nakken og syntes det var på tide. Angrer ikke et sekund. Mange timer med god underholdning mot slutten av spillet, og tilleggspakkene var fantastisk gode. Gjør det! 2 Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Blir spennende dette Lenke til kommentar
Occi Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Er vel kanskje 30-40% kan jeg tenke meg. Spilte litt mye på kort stund så ble litt smålei igjen, og mange av de oppdragene som kom etter at man flytta etter at leiligheten ble sprengt osv. var ganske kjedelige syns nå jeg. Men skal tvinge meg igjennom! Lenke til kommentar
LordGraveN Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Får håpe det blir noe og se da. Og ikke bare "Bla, bla, bla"... "ny by"... "BLA" ... En bil som kjører.. Mer dritt.. Også en GTA 5 logo. 1 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Får håpe det blir noe og se da. Og ikke bare "Bla, bla, bla"... "ny by"... "BLA" ... En bil som kjører.. Mer dritt.. Også en GTA 5 logo. Det blir nok like "informasjonsrik" som den første GTA IV trailern tenker jeg. Gameplay tviler jeg sterkt på at det blir ihvertfall, for jeg tror faktisk Rockstar aldri har lagt ut gameplay videoer av GTA serien, det er også litt av spenningen til man får prøvd spillet. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Får vel kanskje få ræva i gir og runne ferdig GTA IV først Eller GTA:San Andreas, siden GTA-V mest sannsynlig går tilbake til det. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Jeg vedder på at det blir Los Angeles, eller at stedet inngår i spillet! Endret 2. november 2011 av MrLG Lenke til kommentar
Occi Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Husker ikke så veldig mye fra GTA:SA, men har nesten runnet det tror jeg Lenke til kommentar
Strd Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Alltid høye forhåpninger til GTA spill, bare 10 minutter igjen nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå