LobsterKing Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Hei! Har innsett at jeg trenger en solid oppgradering av PC'n. Siden jeg ikke er så veldig oppdatert på maskinvarefronten hadde det vært fint med litt input fra noen her! Her er et forslag jeg satt snekret sammen på komplett. Noe jeg burde endre? På forhånd takk for hjelpen Endret 2. november 2011 av LobsterKing Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 ser fint ut det der, i disse BF3 tider kan det kanskje være verdt å nevne at Nvidia kortene yter endel bedre en ATI/AMD i BF3 Lenke til kommentar
LobsterKing Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Okei, så du mener at jeg heller burde gå for noe slikt? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 hvertfall for akkurat BF 3 hvordan det er i andre spill vil variere. kortet du linker til har ord på seg for å bråke endel, men hvis det ikke gjør noe for deg har samme kortet på tilbud hos komplett med det nye batman spillet, til en lavere pris under et annet varenr: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=648586 Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 16GB RAM var kanskje litt dristig. 8GB holder lenge såfremt du ikke driver med svært minneintensive programmer. Med mindre du synes det er skikkelig stilig med blå brikker med pigger kan du heller velge disse som er identiske sett bort fra ribbene og fargen. Skal du noen gang montere en stor luftkjøler kommer du til å takke meg Videre bør du også kjøpe k-versjonen av i5 2500 med ulåst multiplikator som tillater overklokking. Denne er faktisk 50kr billigere enn ikke-k. Lenke til kommentar
LobsterKing Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Tror ikke madammen blir så fornøyd hvis jeg kommer hjem med en flyturbin.. Kom gjerne med forslag i samme prisklasse! Komakino: Gode poenger, taes til etteretning! Endret 2. november 2011 av LobsterKing Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 asus' DCII og MSI's twin frozr II, de koster et par 100 lapper mer, men er vistnok ganske stille. Lenke til kommentar
LobsterKing Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Takker. Da ligger det an til noe slikt! Neste steg å trykke kjøp? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 hvis du har kabinett, mus,tastatur, optisk drev og windows skulle det være alt du trenger ja Lenke til kommentar
LobsterKing Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Herlich! Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå