wil Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 jeg sitter som vanlig med min hovedpc, å åpna windows update vinduet for å se hva jeg hadde oppdatert for noe, men det går veldig treigt, er det bare meg? har ikke prøvd det på den andre pc`en min enda, ligger servere dems nede eller noe sånt? Noen som vet? Lenke til kommentar
Haze2003 Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hmm.. har samme problemet jeg også.. : Lenke til kommentar
smetho Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Me three....eller, ihvertfall tidligere idag. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 va inpå før i dag jeg og, gikk litt tregt syns jeg. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hehe, kanskje fordi DERE windowsbrukere utfører et dDoS angrep mot windowsupdate.com Sååå, er deres egen feil.. Selv så bruker jeg Linux og har ikke dette hullet gapende åpent... Men jeg sa til min far i forrigår: kjør windowsupdate, han gjorde og har 0 problem (jeg testa sikkerheten hans nemlig, dårlige greier før oppdateringen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå