Redaksjonen Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Snart åpner offisielle butikker i Kina. Lei av falske Angry Birds-produkter Lenke til kommentar
MooYak Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 - Faren er at alle trender kommer og går, og om et år eller to vil kanskje folk være lei av Angry Birds, og bytte over til et annet spill, sier han. Ble lei av AB etter 5 minutter jeg. 1 Lenke til kommentar
Slakto Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Ble lei av AB etter 5 minutter jeg. Men så er ikke du Kineser, så ditt argument er ugyldig. 4 Lenke til kommentar
MooYak Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Ble lei av AB etter 5 minutter jeg.Men så er ikke du Kineser, så ditt argument er ugyldig. Like gyldig for meg som for kinesere som for indere, og andre. Er man lei er man lei. Spiller liten rolle hvor man kommer fra da. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Var kanskje ment som en spøk rettet mot at "gold-farmere" på nett ofte er kinesere. Selv syns jeg Angry Birds er kjedelig, og skjønner ikke entusiasmen rundt det. Tror heller ikke dette selskapet trenger så veldig mye mer penger med det første for å si det slik.. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Uturuleg at dei framleis kan leve på Angry Birds. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg