HelloKjersti Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Derfor får du så få 3DS-titler i år. Les hele saken Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Denne artikkelen vitner om dårlig research og sensasjonalisme. Ut ifra første avsnitt i teksten der Kjersti skriver: Hittil har det vært langt mellom Nintendos egne 3DS-titler (...) I lys av dette er det kanskje et paradoks at Nintendo selv ønsker å spre egentitlene utover et større tidsrom. Så virker det som om Nintendo har sittet på flere av disse titlene over lengre tid og ventet med å gi de ut, noe som vi jo ikke har noe grunnlag til å si noe om. Det Iwata derimot kommenterte helt konkret her, var at to spill - Luigi's Mansion og Kid Icarus Uprising - nå er ferdige, men blir utsatt til neste år. Hvorfor det tror dere? Jo, selvsagt for å ikke drukne mellom Mario Kart 7 og Super Mario 3D Land. Det betyr imidlertid ikke at disse kunne vært gitt ut feks i mai når spilltørken var som verst, tvert i mot er det svært usannsynlig. Synes derfor igjen Gamer burde endret noe på artikkelteksten sin (og ikke minst åpningslinjen her på forumet) for å ligge seg noe bort fra den sensasjonalistiske vinklingen og over til å formidle tettere hva Iwata faktisk sa og i hvilken kontekst dette ble sagt i. Endret 2. november 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Nintendo har selv gått ut og sagt at de skulle ha hatt flere egentitler klare tidligere i 3DSens levetid. At de ferdigstiller fire potensielle konsollselgere så å si samtidig, må jo kunne sies å være uheldig planlegging, spesielt med tanke på all kritikken som har kommet på grunn av nettopp manglende Nintendo-titler. Ja, det er logisk nok at man ikke ønsker å slippe fire titler rett oppå hverandre, men dette kunne de ha unngått i utgangspunktet. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hvorfor gjør Nintendo dette nesten hver eneste gang? Syns jeg er dårlig business sense, spør du meg, samme gjelder den originale prisen til 3DS. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) nå spås det at Nintendo risikerer sitt første årsunderskudd på 30 år Det tviler jeg sterkt på, med Super Mario OG Mario Kart OG Zelda klare til jul. Endret 2. november 2011 av oerhört Lenke til kommentar
Yay meee Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg kjøper 3DS på release, og har bare blitt møtt med dritt fra nintendo.. eneste gode spillene er 2 N64 remakes.. Den kommer nok til å droppes for til fordel for VITA. Nintendos neste håndholdte blir ikke et kjøp. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Nå skal ikke jeg påstå at 3DS-en har et fantastisk bibliotek akkurat, men i tillegg til Star Fox og Zelda har det da vitterlig også kommet andre gode spill som Ridge Racer, Street Fighter 4, Nintendogs, Lego Star Wars, Dead or Alive og RE Mercenaries. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå