Arne_stl Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hei alle sammen :-) Jeg har 1 stk "Gigabyte GeForce GTX 560 Ti Super Overclock 1GB" (http://www.hardware.no/artikler/gigabyte_geforce_gtx_560_ti_so/89328) Sko gjerne hatt 1 til av det samme korte. Har leita på nettet men finner det ikkje, ser ut til at det kan ha gått ut av produksjon eller noe. Er det noen som klarer å finne ein side som fremdelse selger dette ? Er det om ikkje noe andre kort jeg kan kjøre sammen med dette i sli ? Mvh Arne Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hva med: denne ? er bare en på lager nå, så kanskje du er heldig. Tror ikke hvis det er litt høyere klokkehastighet har stort å si, men kan ha noe å si hvis det du har er litt bedre kvalitet hvis du vurderer å overklokke i tillegg. Lenke til kommentar
Arne_stl Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Hva skjer når jeg setter dei sammen i sli ? vil det blir noe bedre en bare det som jeg har ? vil det jeg har bli "tuna" ner til det som du linker til ? skal brukes til bf3 med 3 skjermer. lurer på om jeg skal kjøpe 2 nye kort eller bare prøve å finne 1 til av det som jeg har. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Raskeste kortet klokkes ned til det tregeste. 1GHz SO-utgavene har stoppet å bli produsert siden retur-tallene var for høye. 560 Ti SLI for Nvidia Surround kan bli rimelig trangt, men du kan vel regne med en med/high-kombo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå