Gå til innhold

CL 2.11.2011: Manchester United - Otelul Galati


The Hoff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel. Dette er kanskje det jeg synes er mest fasinerende med fotball. Samme hvilke ekstreme kvaliteter det ene laget har, så kan det overgås med insats alene. Jeg kan ikke huske sist kamp jeg har sett en så stor insats. Det er en helt utrolig kamp av dem og de skal ha all ære for den. Dette overgår Leeds for noen år tilbake.

 

Jeg synes vi skal være fornøyde jeg. Forsvaret vårt står i mot og de har ikke noe serlig med farlige avslutninger til tross for insatsen. Og vi fikk kjørt oss til tider. Vi holdt hodet kaldt og gjorde arbeidsoppgavene og kanskje akurat derfor vant vi.

 

Hatten av for Galati.

 

Basel med uavgjort mot Benfica.

Lenke til kommentar

Trist som faen.

Ser den. Vant jo bare 2-0 ...

Svakt å dra bortskjemt kortet, hadde forventet slikt av Limbeck, ikke av deg.

 

Syltynn kamp, men vi vinner og det er det viktigste. Fornøyd med at vi holder nullen, men er direkte skremt over hvor lett Otelul kom til i mellomrommet vårt og at vi knapt skaper sjanser fremover på banen. Ligger i lufta at det kommer en ny skrell til helga om det ikke skjer noe radikalt med moralen og selvtilliten til guttane. Uten Cleverley har vi null spill fra midten og når Nani er ute av form, samt Young er skadd, så har vi lite å by fra kantene også. Smerter meg å si det, men godgutten Valencia er pissedårlig og har vært det siden han kom tilbake fra beinbruddet. Krysser fingrene for at Tony V ikke har tatt en smudge...

 

Ellers kudos til Jones, Fabio og Rooney for gode prestasjoner. Det motsatte til Anderson, Valencia og Evans. Tjukken på midten er jeg i ferd med å gi opp for andre gang, han har null å tilby både fremover og bakover på banen. Som en søramerikansk utgave av Fletcher. Håpløst.

 

For å være dønn ærlig så håper jeg nesten vi ryker marginalt mot en respektabel motstand i 8-delsen. Dette laget kommer til å bli totalt ydmyket om vi møter Real eller Barcelona, det er det ingen som helst tvil om. Anser oss som topp 15 i europa pr tid, i beste fall. Med så mange ungutter kombinert med en mangel på midtbane må Ferguson trylle nok engang. Misforstå meg rett, vi har et av de mest spennende lagene i verden, men gudhjelpe meg så dårlig vi er når vi først er dårlig. Laveste nivåt er det Wigan standard over.

Endret av toppmeis
Lenke til kommentar

*For å være dønn ærlig så håper jeg nesten vi ryker marginalt mot en respektabelt motstand i 8-delsen.

 

Du er en skam for Manchester United.

 

Du skal nok se at Game er like ivrig som alle oss andre, når/hvis vi kommer til 8-delsfinalen. Du bør ta en titt på deg selv før du kritiserer andre, Limbeck. Hva gjør deg så mye bedre?

 

Vi er heldige som ikke fikk et mål imot i dag. de Gea med en meget sterk redning etter Evans-missen. Jones og Rooney er banens aller beste. Rooney vet vi jo at er i verdenstoppen, men Jones imponerer meg igjen og igjen. Han virker mer tent og sulten enn resten av laget kombinert. Berbatov sliter, men har likevel flere gode involveringer i dag. Helt middels, så jeg skjønner ikke hvorfor man er ute etter å trekke han fram på en slik dag. Ikke har han spilt på en stund heller. Flott at vi tar poengene med oss, men jeg vil se spillere som virkelig vil vinne til helgen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Poenget er at hvis du kan velge å tape 2-1 for Lyon eller 10-0 for Barca, så ...

 

Tar jeg 0-10 mot Barca hver gang om det betyr at vi er lengre i turneringen

 

---------

 

Hva som gjør meg bedre? Jeg støtter laget i motgang og medgang. Jeg mener ikke at Manchester United skylder meg noe. Og jeg mobber ikke Manchester United spillere/managere/personell. Og sist men kanskje mest viktig. Jeg setter ikke meg selv foran klubben.

 

Og om jeg kjenner deg rett Jørgen, så har vel den "saken" der aldri blitt sagt når vi kommer til den kampen.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Nei, du setter deg selv foran andre supportere. Du mener at du selv er en så stor og god supporter at du har rett til å dømme alle andre. På hvilken måte støtter du klubben bedre enn oss andre? Jeg mobber heller ikke United-spillere, managere eller personell, og når i all verden har noen her på forumet satt seg foran klubben? Ta deg en titt i speilet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Trist som faen.

Ser den. Vant jo bare 2-0 ...

Svakt å dra bortskjemt kortet, hadde forventet slikt av Limbeck, ikke av deg.

 

 

Absolutt ikke. Stusser bare over at folk er "triste som faen" etter å ha vunnet 2-0 etter en kontrollert (men riktignok kjedelig kamp). Da er man selve definisjonen på bortskjemt.

Lenke til kommentar

Jeg ser meg selv i speilet med god samvittighet hver dag. Og ja, jeg er en bedre supporter enn Game. Og det har ikke gått en time engang siden han satte seg selv høyt og tydelig foran klubben. Han er så redd for å bli ydmyket at han heller vil at vi skal ryke tidligere i CL enn å møte storklubbene.

 

Det der er et større svik fra en Manchester United supporter enn å bli City supporter pga kampen mot dem for litt siden.

 

Han sier han har en Keane drakt. Han er ikke verdt å vaske den drakten selv om han slikket den ren med tunga.

 

--------

 

Og nå har jeg sagt nok om Game for i kveld. Han er ikke verdt å bli utestengt over.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...