Gå til innhold

CL 2.11.2011: Manchester United - Otelul Galati


The Hoff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dårlig av Jones NÅ til og med. Ikke som i tidligere i kampen, men akkurat nå - eller ved den ene situasjonen der. Ytterst begredelig match forøvrig, med noen unntak der spillet har vært pent og pasningene pene. 10+ til han som sa det var et under at Berba putta så mange forrige sesong ;)

Lenke til kommentar

Sjansesløseri nå og. Ekkelt.

 

Dårlig av Jones nå til og med! Det er seriøst Rooney som er verdensklasse som faen ved siden av 10 idioter...

Dårlig av Jones? Kanskje dagens beste mann...

 

Skeptisk til Park, overhodet ingen sentral midtbanespiller.

 

Akkurat, han har vært en av de eneste gode så kommer det så ufattelig dårlig pasning av ham i en viktig posisjon og. Eneste jeg sa.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Sjansesløseri nå og. Ekkelt.

 

Dårlig av Jones nå til og med! Det er seriøst Rooney som er verdensklasse som faen ved siden av 10 idioter...

Dårlig av Jones? Kanskje dagens beste mann...

 

Skeptisk til Park, overhodet ingen sentral midtbanespiller.

 

Akkurat, han har vært en av de eneste gode så kommer det så ufattelig dårlig pasning av ham i en viktig posisjon og. Eneste jeg sa.

Det så jeg. Tolkningen kom vel heller ut av den andre setningen din. :)

Lenke til kommentar

Jeg blir lettere irritert over de som sier at Berba er dårlig. Grunnen til at han scoret over 20 mål i fjor er at han er blant de beste i verden. Han er den typen spiller som går rundt og når han får ballen kommer han som oftest med en eller annen herlig flikk eller vending.

 

Han er ikke som Rooney som løper Oslo-Trondheim hver kamp og jobber ræva av seg, men det er langt ifra det som bestemmer om en spiller er god eller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...