tc47 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Sjansesløseri nå og. Ekkelt. Dårlig av Jones nå til og med! Det er seriøst Rooney som er verdensklasse som faen ved siden av 10 idioter... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Hvordan Berbatov putta 21 (?) mål i fjor er for meg helt uforståelig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Deilig, smart og hardtarbeidende fyr ved siden av Wazza. Jiiii Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Sjansesløseri nå og. Ekkelt. Dårlig av Jones nå til og med! Det er seriøst Rooney som er verdensklasse som faen ved siden av 10 idioter... Dårlig av Jones? Kanskje dagens beste mann... Skeptisk til Park, overhodet ingen sentral midtbanespiller. 3 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hvordan kan det ha seg at vi kan slå lag som Newcastle, Stoke, Arsenal osv. 4-0, 5-0 osv. men uti Europa sliter vi med å slå øst-europeiske døgnfluer i det hele tatt? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Dårlig av Jones NÅ til og med. Ikke som i tidligere i kampen, men akkurat nå - eller ved den ene situasjonen der. Ytterst begredelig match forøvrig, med noen unntak der spillet har vært pent og pasningene pene. 10+ til han som sa det var et under at Berba putta så mange forrige sesong Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Sjansesløseri nå og. Ekkelt. Dårlig av Jones nå til og med! Det er seriøst Rooney som er verdensklasse som faen ved siden av 10 idioter... Dårlig av Jones? Kanskje dagens beste mann... Skeptisk til Park, overhodet ingen sentral midtbanespiller. Akkurat, han har vært en av de eneste gode så kommer det så ufattelig dårlig pasning av ham i en viktig posisjon og. Eneste jeg sa. Endret 2. november 2011 av tc47 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hvordan Berbatov putta 21 (?) mål i fjor er for meg helt uforståelig. Fordi han er en fantastisk god fotballspiller... HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 THATS A BOYAH!! Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hvordan Berbatov putta 21 (?) mål i fjor er for meg helt uforståelig. Fordi han er en fantastisk god fotballspiller... HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Er han hvertfall ikke! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 JAAAAA! We'll take that!! Wazza mål er deilig, og vi ser viktig energi tilført av Parky Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hvordan Berbatov putta 21 (?) mål i fjor er for meg helt uforståelig. Fordi han er en fantastisk god fotballspiller... HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Du viser igjen din kompetanse. Jævlig med trolling her nå da. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jepp. Det er nydelig. Poengene er våre. Og det er ofte sånn. Underdoggen med en insats som er verdt en medalje, men så lomper favuritten inn en gamekiller Herlig Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Sjansesløseri nå og. Ekkelt. Dårlig av Jones nå til og med! Det er seriøst Rooney som er verdensklasse som faen ved siden av 10 idioter... Dårlig av Jones? Kanskje dagens beste mann... Skeptisk til Park, overhodet ingen sentral midtbanespiller. Akkurat, han har vært en av de eneste gode så kommer det så ufattelig dårlig pasning av ham i en viktig posisjon og. Eneste jeg sa. Det så jeg. Tolkningen kom vel heller ut av den andre setningen din. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg blir lettere irritert over de som sier at Berba er dårlig. Grunnen til at han scoret over 20 mål i fjor er at han er blant de beste i verden. Han er den typen spiller som går rundt og når han får ballen kommer han som oftest med en eller annen herlig flikk eller vending. Han er ikke som Rooney som løper Oslo-Trondheim hver kamp og jobber ræva av seg, men det er langt ifra det som bestemmer om en spiller er god eller ikke. 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Fryers aaaah Wazza, dritbra funnet av Val FY FAEEEN NANIIIINSTOPP NÅ! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hvordan kan det ha seg at vi kan slå lag som Newcastle, Stoke, Arsenal osv. 4-0, 5-0 osv. men uti Europa sliter vi med å slå øst-europeiske døgnfluer i det hele tatt? Fordi fotball er sånn. Insats får deg veldig langt Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!VI VANT!!!!!!!!!!Det er helt fantastisk!!!!!! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 3 poeng er 3 poeng Dette er hvorfor vi vinner titler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå