Dufen Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg har en Acer 5741G med samme oppsett som denne. Jeg kjører COD4 MW2 helt flawless, men det skjedde IKKE når jeg installerte Battlefield 3. Selv med alt på LOW lagger det noe grusomt. 16fps i peak... Kan kanskje nevnes at den er reinstallert med 32bits W7. Har jeg rett å slett en for svak maskin? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Den er nok i slappeste laget ja. Du bør nok opp på GTX560 for å kjøre BF3 med noenlunde grafikk. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Men den bør vel kunne kjøre spillet på de laveste innstillingene uten lag? Om jeg ikke får se så heftig grafikk kan jeg nøye meg med gameplay til jeg eventuelt kjøper ny maskin. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg hadde ikke satset penger på at den klarer det selv på laveste settings for å si det slik, men det er jo bare og prøve, funker det så er jo det flott. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Ååååå bæsj, da blir det COD MW2 til jeg kjøper ny maskin en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå