Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ang. TradeDoubler


Anbefalte innlegg

jeg tenkte at jeg kanskje vil tene noen kroner på hjemmesiden min, i og med at jeg ikke tener penger på noen annen måte.

 

jeg fant TradeDoubler, som virker som et seriøst opplegg.

 

men jeg lurer på om jeg får poeng/penger får hver hit jeg får på siden, eller om noen må kjøpe eller trykke på noen av reklamene for at jeg skal få noe ut av det?

 

takker for alle svar...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La meg gjøre det klart:

 

1. Du registrer deg og velger programmer du vil annonsere for

 

2. Du blir godkjent av programmen du vil annonsere for

 

3. Du plasserer grafisk/tekst-materiell på siden din

 

4. En besøkende klikker på annonsen

 

5. Enten får du betalt for klikket og/eller så får du betalt når den besøkende legger igjen penger på siden han/hun har besøkt

 

6. Når du har samlet inn minst 500,- får du disse utbetalt.

Lenke til kommentar
La meg gjøre det klart:

 

1. Du registrer deg og velger programmer du vil annonsere for

 

2. Du blir godkjent av programmen du vil annonsere for

 

3. Du plasserer grafisk/tekst-materiell på siden din

 

4. En besøkende klikker på annonsen

 

5. Enten får du betalt for klikket og/eller så får du betalt når den besøkende legger igjen penger på siden han/hun har besøkt

 

6. Når du har samlet inn minst 500,- får du disse utbetalt.

 

vet du sånn ca hvor mye jeg får for hver klikk på reklamen, uten at folk gjør noe mer enn det?

Lenke til kommentar
ok. takker for svar.

 

da dropper vi den...

 

Dette er nok det beste du finner. For 3-4 år siden fant du slike programmer som betalte enorme summer bare for eksponering, men disse forsvant veldig fort. I dag er nok Tradedoubler det beste av de store og litt "skikkelige" programmene.

Lenke til kommentar

skal du tjene penger på dette må du ha en rimelig godt besøkt side!

 

normal click-through-ratio (antall klikk på en annonse per besøkende) er på ca 0,2-0,3%....dvs at 2-3 av 1000 besøkende klikker på en annonse...

 

og hvis du bare får penger for salg kan man vel si 2-3 personer per 10000 besøkende....hvis du er heldig...

 

dette gjelder for "vanlige" innholdssider...

 

er siden lagt opp slik at redaksjonelt stoff samsvarer godt med annonsene kan man selvfølgelig få bedre ratio's enn de jeg nevte ovenfor :)

 

har forresten selv en side med noen tusen besøkere per dag...men tradedoubler funker ikke bra der...kjører med individuelle annonser kjøpt av diverse firmaer i stedenfor....tjener mere på det...samt at man får mer tilpassede annonser :)

 

(for noen år siden tjente jeg en del tusen på tradedoubler-liknende annonser gjennom utenlandske selskaper...den gang de ikke sjekket så nøye om du selv klikket mange ganger :p )

Lenke til kommentar

Fortjeneste per. klikk, salg osv. avhenger av avtalene de individuelle firmaene har med tradedoubler.. les nøye igjennom hva de forskjellige firmaene tilbyr for forskjellig type eksponering.. Det lønner seg også å ha reklame som "passer" til innholdet på siden din ettersom dette kan generere mer salg og du kan senere søke om å bli en "Super-Affiliate"! Det er da de store pengene kommer!

 

Hilsen en "erfaren" tradedoubler bruker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...