Odesseiron Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Patenterte PlayStation-spaker justerer spillet etter hvordan du føler deg. Les hele saken Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Stilig !!! Sony er ganske flinke til å finne på nye finesser !! ;P Eg gledar meg spesielt til VR kjem Lenke til kommentar
Fippmeister Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Spillet blir enklere når frøkna maser på meg om at det er på tide å skru av playstationen og lage middag; våpen blir mer treffsikre når jeg blir frustrert over at lagkamerater setter seg fast i fortauskanter eller tar kollektivt selvmord ved å slenge seg foran våpnene mine, og spillfigurene begynner å svette når airconditioningen streiker? Ah, fremtiden er ubetvilsomt på vei inn i heimen nå. (= Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Så, med en gang jeg møter en utfordring jeg sliter med en utfordring i ett spill så vil det nedjustere vanskelighetsgraden uten mitt samtykke? Nei takk, er opp til halsen med curling generasjonen. Står over den biten. Resten kunne virke litt spennende. Lenke til kommentar
Jabber Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Patenttrolling spør du meg. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Pft, trolling ville vel vært å spørre hvilken kroppsdel som skal måles... Lenke til kommentar
KAS Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 For å ta de to eksemplene Sony gir på bruksområder: Jeg vet om noe som reagerer etter sinnsstemningen din. Det kalles virkeligheten. I et spill vil jeg ha lyst til å kunne late som jeg er en annen person i en annen sinnstemning, det er liksom en del av grunnen til å spille. Og justere vanskelighetsgraden? Rubber band AI v2. Jeg hatet det når det kom, og jeg tror ikke jeg vil like det mer når det er basert på biometriske data. Det gir ingen incentiv til å forbedre seg når vanskelighetsgraden justeres automatisk etter hvor mye du sliter. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Høres ut som .... Wii Vitality Sensor? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Høres ut som .... Wii Vitality Sensor? Hehe, Siliconera har også sett den koblingen. Vi får håpe at Sony lykkes litt bedre med sin tolkning av Vitality Sensor, all den tid sistnevnte ble forkastet fordi den var ustabil. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 En slik kontroll kommer jeg aldri til å bruke. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Høres bra ut, om det er noen som kan få det til å fungere i dagens marked så er det Sony. Lenke til kommentar
ohjay93 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hva om vanskelighetsgraden stiger når du blir stressa? Ville ikke det være mer realistisk? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hva om vanskelighetsgraden stiger når du blir stressa? Ville ikke det være mer realistisk? Ville jo ødelegge moroa totalt? Om man sliter med noe gjør man det ikke verre. Blir som å øke vekten i benkpress selv om man ikke greier det man har på allerede, eller høyden i høydehopp selv om man hoppet under stanga. Man prøver ikke hardere, man bare gir opp og finner noe annet og morsomt å drive med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå