Gå til innhold

Noen som blir med å lage en UT2003, HL, BF1942 mod?

Anbefalte innlegg

Noen som kunne tenke seg det?, trenger ikke å være verdensmester men burde vite hva man holder på med, for å si det sånn, jeg selv holder på med 3d modelering, er ikke noe spesielt god med å tegne/lage texturer til modeller, så hvis noen er interisert så kan dere poste her hva dere er god til, tror jeg vil satse på en fps mod, i første omgang må vi jo få se om vi kan klare det, og får vi det til, så kanskje vi blir den neste counter strike :D (okey, er vel kanskje litt optimistisk)

men hvis noen er interisert, så post her, og skriv dine ferdigheter

ps. er ikke noe problem om du ikke har noen av spillene

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjedelig for deg at ikke du får noe svar enda, skriver her av den grunn...

Uansett er drømmen å lage rts modder, men fps hadde også vært gøy, ingen tvil. Men skriv dette her om 5 år eller noe, da jeg nå skal opp i 10-ende og kun har litt erfaring med Adobe Photoshop 7.0 og hjemmeside laging. Holder også på å lese C++ for dummies. Kanksje du kan forklare litt om modding for meg?!... :shrug:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH

interesse for å mekke mod, seff

*løfte opp handa* :woot:

-er det snakk om en Bf1942-mod, så er jeg meget interesert. :D

Har vært inne på tanken, men har vært vanskelig å få med seg folk.

ta kontakt pr mail:

[email protected]

(-og nei, ingen spam-mail bare fordi jeg oppgir adressa mi folkenz. Hatt nok av d fra før av :wink: )

Lenke til kommentar
takk for svar, du kan ta en titt innom www.3dbuzz.com, der er det en del tutorials

Takk for adressen mr. Sjekker den ut nå, kan du ikke si ifra dersom jeg KAN gjøre noe da, som feks mep editor, kan endel med det...

men, vi får se om et par år...

du kan helt sikkert være med å lage maps, det høres bra ut, ellers så nevnte du at du drev med photoshop, kanskje du kan lage textures til 3d modeller?

Lenke til kommentar
takk for svar, du kan ta en titt innom www.3dbuzz.com, der er det en del tutorials

Takk for adressen mr. Sjekker den ut nå, kan du ikke si ifra dersom jeg KAN gjøre noe da, som feks mep editor, kan endel med det...

du kan helt sikkert være med å lage maps, det høres bra ut, ellers så nevnte du at du drev med photoshop, kanskje du kan lage textures til 3d modeller?

Joda, men jeg er liksom helt grønn når det gjelder Texturer og 3d modeller (lasta ned noe tutorials til 3D modeller fra den siden du anbefalte). Men ingenting kan stoppe meg ifra å lære...

Uansett så må du si ifra dersom det er noe jeg kan hjelpe degdere med, hadde vært skikkelig gøy! :woot:

Lenke til kommentar

Joda, men jeg er liksom helt grønn når det gjelder Texturer og 3d modeller (lasta ned noe tutorials til 3D modeller fra den siden du anbefalte). Men ingenting kan stoppe meg ifra å lære...

Uansett så må du si ifra dersom det er noe jeg kan hjelpe degdere med, hadde vært skikkelig gøy! :woot:

Som jeg sa kan du jo være med å lage maps, tror vi skal lage en BF1942 mod, blir tøft det visst vi får det til

Lenke til kommentar

Er dyktig på Photoshop, samt at jeg tegner o.l. av og til. Sjekk noen ps skillz på siden min. Har dessuten brukt litt Worldcraft, så jeg kjenner til mapping til CS.

Har alltid hatt lyst til å være med på en mod, men den jeg skal være med på må være seriøs....

....så jeg er interssert i å få høre mer.

Lenke til kommentar
Er dyktig på Photoshop, samt at jeg tegner o.l. av og til. Sjekk noen ps skillz på siden min. Har dessuten brukt litt Worldcraft, så jeg kjenner til mapping til CS.

Har alltid hatt lyst til å være med på en mod, men den jeg skal være med på må være seriøs....

....så jeg er interssert i å få høre mer.

Ja, hei, siden du er dyktig i photoshop kan du jo lage textures til 3d modeller og sånt, bra at du vil ta dette seriøst, det vil jeg også, og det må vi visst vi skal få noe ut av dette. Det blir antagelig en BF1942 mod, ta gjerne kontakt med meg på [email protected]

edit: så også at du er flink til å lage websider, det ser bra ut, mod'en trenger jo en webside for å få ut arbeidet vårt

Lenke til kommentar
Dere får lage en mod med "Invasjonen av Sverige" da. Svenskene har jo gjort det motsatte. Lansering litt ut på høsten, men beta er klar.

Denne er basert på BF1942.

-P-

Har du URL til Betaen?

Gecco: Samme om du bestemmer deg for hvilket spill du skal modde, men du må bstemme deg åssen modden skal være, må jo være unik?

Lenke til kommentar
Dere får lage en mod med "Invasjonen av Sverige" da. Svenskene har jo gjort det motsatte. Lansering litt ut på høsten, men beta er klar.

Denne er basert på BF1942.

-P-

Har du URL til Betaen?

Gecco: Samme om du bestemmer deg for hvilket spill du skal modde, men du må bstemme deg åssen modden skal være, må jo være unik?

jeg vil nok ha det slik at ikke jeg er "sjef" men alle bestemmer seg i lag for hvordan mod'n skal være, jeg har i alle fall lyst å lage en BF1942 mod, hovedsaklig på grunn av spillets teknologiske overgrep mot hl, mulig at man kan lage en slags mod som innebærer en del bruk av kjøretøyer, f.eks. at man kan lage en lastebil og så putte inn en del soldater på lasteplanet som kjemper mot en fiende som også må kjøre en lastebil, nei jeg vet ikke, kom med gode forslag

Lenke til kommentar

Ok, første forslag: Lag et eget forum, har forresten eget, greit og gratis forum: www.warlordclanforum.tk... Sjekk ur aimmo.com eller noe sånt og registrer deg!

nr 2. Vil gjerne lagd en slik mod lizzm, med en del fly, og hvis du skjønner, en slags lang skytterlinje, skyttergraver og sånn, med Spawnpoints, slik foregår det helt til et lag greier å sprenge seg gjennom, skjønner? De stormer mot stedet og overtar. Med hele tiden backup fra fly. Er enkelt pågrunn av lite med kjøretøyer osv...

Men dette er bare et forslag, meste parten av dere vil le, men du ba om et par forslag, og det er ett av mine. Fiks på det osv, men noe i den duren hadde vært kult. Kunne videre heller lage noe mer komplisert senere...

[email protected] dersom det er noe jeg burde vite, eller noe jeg skal gjøre for deg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...