Odesseiron Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 De fem nye flerspillerbrettene skal være et takk fra utviklerne. Les hele saken Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Kalaset kommer på Xbox Live Arcade den 24. november Kalaset kommer på Xbox Live Marketplace den 24. november Det koster 2400 Gamerscore Det koster 2400 Microsoftt Points Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Oi, der ble det mye rot i sjargongen etter å ha sjonglert ulike begrep. Du har selvsagt rett, og feilene er rettet opp nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Topp! Uansett, dette er veldig gode nyheter. Spørsmålet er bare når man skal få tid til alt sammen. BF3 tok plutselig over livet mitt. Lenke til kommentar
PaulGD Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Fantastisk! Har spilt det ganske mye med venner, men har gått litt lei, og blitt noe hekta på Battlefield 3. Men dette kan nok få meg til å begynne å spille dette masse igjen. Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 hmmmm.. Jeg spilte horde på Blood Drive mappet i går! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå