ET! Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 http://vimeo.com/31363758 Just a dream. En 2min kortfilm jeg lagde for en universitetsoppgave (fritt tema) ved Edith Cowan University, Western Australia. Hva syns folk? Er det noe som burde ha blitt gjort anderledes? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg synes det er litt ironisk at en film som handler om en som føler seg oversett og uviktig, ikke har det overskuddet på originalitet som gjør filmen i seg selv noe særlig bedre enn figuren som blir skildret. (eller kanskje et genistrek?) Skal du stille store filosofiske spørsmål om livet og ens eksistens, bør det i min mening gjøres mindre direkte, men et mer poetisk språk mener jeg. Nå var kanskje ikke historien fokuset for filmen din, og sånn rent filmatisk var det flott. Fine bilder, bra klippet, flotte farger. Musikken var stemningsfull, og passet godt inn. Desverre blir innlevelsen fra stemmeskuespilleren litt platt føler jeg. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg syntes dette var kjempebra. Og helt klart er det at du hvertfall ikke har hatt lite tilgang på ekstremt dyrt utstyr En fantastisk filmatisk god komposisjon, flott valg av musikk og lydeffekter. Men jeg føler kanskje at noe bakgrunnsstøy hadde vært på sin plass? Bare bittelitt, nok til at det ville bli oppfattet underbevisst. Det blir mer hypnotiserende da, og gir en bedre innlevelse. I tillegg ville jeg etterbehandlet vokalen litt. Kanskje lagt på en svaaaak klang slik at stemmen hennes ikke høres så død ut (som om det er spilt inn i studio). Ved litt dype, poetiske og også slowmotion-aktige shots er det flott med litt klang syntes jeg. Blir mer "dreamy" Men det er kun min mening. Dette er kun pirk, ikke store mangler. Generelt sett fantastisk bra. Lenke til kommentar
manitou Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Veldig flott fotografert, bra klipp og fin rytme, passende musikk osv. Mesteparten av det tekniske holder i lange baner. MEN, selve filmen ga meg egentlig ikke så mye..Det ble litt tynt innholdsmessig sett, og kanskje litt platt? Så, vakkert og fint å se på, solid produsert, men storymessig kunne det vært gjort noen flere grep, tror nå jeg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå