lknight Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Skal rett og slett ha meg en ny vaskemaskin. hvilken maskin/merke er det folk har gode erfaringer med? "enkle" krav: - strømsparende (energiklasse A(?)) - at den ikke bråker som en rockekonsert - pris: 3-4000kr - at den tåler mer enn 4-5kg med klær har dere noen erfaringer med hvilken maskin evt. merke jeg kan gå for? Lenke til kommentar
_Amund_ Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Miele, men prisen blir nok en utfordring. Hvis du vasker mye nok tøy lønner det seg i lengden. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Støtter forslaget om Miele, men skal man holde budsjettet til trådstarter så er vel dette tilbudet et godt alternativ. Lenke til kommentar
lknight Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Ok, ser at jeg må nok øke prisen med litt mer.. Får jeg en bedre maskin dersom jeg velger å øke prisen med 1000-lappen? En annen tipset meg denne: http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=152917 - noen erfaringer på denne, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå