Zink Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Det er jo synd at en møteplass ligger nede så lenge http://www.hardware.no/diverse/forumgalleri/ - skulle ikke Aleksander Lyse overlate "driften" til en annen ? ... er ihvertfall ingen vits i å maile noe, der er det stille, pronto - kan være mange grunner til det, men kan ikke han overlate bildene til neste, fordi det er sikkert endel lagret ? . Lenke til kommentar
huf Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Har mailet til han for lenge siden med bilde, men ingenting er skjedd da..håper ikke det ikke er dødt da, for god ide å støve ned. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Mener det er B|Real som har ansvaret for galleriet nå. Men det er et annet galleri. Og ingen vet om det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Ja, det er meg som har annsvaret for galleriet. Har sendt PM til Allyse som tidligere ordnet med galleriet om å sende filene på nytt, siden jeg mistet de filene som jeg skulle ha, men har ikke hørt noe fra vår mysteriemann... Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Ja, det er meg som har annsvaret for galleriet. Har sendt PM til Allyse som tidligere ordnet med galleriet om å sende filene på nytt, siden jeg mistet de filene som jeg skulle ha, men har ikke hørt noe fra vår mysteriemann... Har kommer til å være offline en stund nå vet jeg (han venter på ADSL). Send meg en e-mail, så skal jeg se om jeg kan ordne det som allerede ligger ute. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Send meg en e-mail, så skal jeg se om jeg kan ordne det som allerede ligger ute. Lettere sagt en gjort det. Hva er adressen? Klarer ikke å se at du har den verken på hjemmesiden eller i profilen din. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Send meg en e-mail, så skal jeg se om jeg kan ordne det som allerede ligger ute. Lettere sagt en gjort det. Hva er adressen? Klarer ikke å se at du har den verken på hjemmesiden eller i profilen din. Send den til msn-adressen hans da. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Adressen står jo på hjemmesiden hans [email protected] Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Send meg en e-mail, så skal jeg se om jeg kan ordne det som allerede ligger ute. Lettere sagt en gjort det. Hva er adressen? Klarer ikke å se at du har den verken på hjemmesiden eller i profilen din. Ah, tenkte ikke på at folk uten mod-status ikke ser mailadressen min. Jaja, det var noen som fant den likevel Edit: Nå har jeg sendt alle filene til deg på mail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå