Harald Gjerholm Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Mongroveskog. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Det voldsomme regnet i sommer og høst førte til meget høy vannstand i elver og innssjøer i distriktet. Her fra Steinsfjorden hvor en ny mongroveskog dukket opp. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Nydelige farger i bildet, og en vinkling jeg likte. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Skarpt og en ok komp, men ett litt for mye gønt fargeskjær her hos meg. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Eit meget spennende bilde i lys/farger dette var litt nytt. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Fint og harmonisk bilde. Ørlitt mye grønnskjær kanskje... Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Takk for kommentarer. Hm..grønnskjær..jeg ser hva dere mener men jeg står jo tross alt midt i 'grønska' og lyset filtreres gjennom grønt bladverk. At det tildrar seg litt grønnskjær er vel ikke så unaturlig vil jeg tro. Hadde bladene vært høstrøde ville også farven skiftet karakter. Harald Lenke til kommentar
Solveig N. Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Synes dette er flott,lyset de lekre fargene og det hele,fint skue... Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Kjempebra og annerledes bilde fra deg Harald. Liker godt utsnittet og det fine lyset her. På min skjerm er ikke grønnstikket plagsomt. Hadde du ikke fortalt at dette var fra Steinsfjorden kunne det like gjerne vært Amazonas. Godt Jobba! Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Den grønne fargen på plantene er helt fin, mente i resten av bildet, på vannet og skyene... men mulig det er forskjellig fra skjerm til skjerm... er nå et harmonisk bilde uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg