KnutW Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Fransk landskap Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Bra bilde når ein ser det på link godt samansett----men eg hadde vel beveget meg over vegen før eg fptograferte så eg ikkje fekk den med på bilde--fin skarphet/farger Lenke til kommentar
KnutW Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Takk for svar, karost! Vegen kan nok diskuterast. Sjølv synes eg den gir bildet perspektiv og dannar ein bra forgrunn i bildet. Men grusveg hadde vore finare! Lenke til kommentar
Pål Norvoll Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Er også usikker på vegen, og ville muligens likt å se bildet fra et høyere ståsted slik at det ble litt større grønne flater. Men du verden, dette var skarp og fint og absolutt severdig. Lenke til kommentar
KnutW Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Er også usikker på vegen, og ville muligens likt å se bildet fra et høyere ståsted slik at det ble litt større grønne flater. Men du verden, dette var skarp og fint og absolutt severdig. Takk for kommentaren! Enig med deg at større grøne flater hadde gjort seg, men er berre 1,70 høg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg