karoald Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Bleik 3 Bildet er fjernet. Beskrivelse: Var der ei stund så her er eit til --handholdt/natta Bruk gjerne linken-der blir det finere farger---- --dette er om sommeren det er lyst døgnet rundt.Bilde er fotografert 28juni kl.01.36.51 Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Fargene og tonen sto meget godt i bilde sammen med en fin komp og spennende lys. Lenke til kommentar
KnutW Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Eit nydeleg bilde! Flotte fargar og godt komponert! Skulle kanskje hatt litt - men berre litt - meir med i venstre kant? Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 God komp og fine farger . Er det sand eller snø?. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Det er nok sand du ser-ikkje snø Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Nå er du visst inne i en stim ser det ut til. Har ikke noe å utsette bortsett fra at jeg ikke er så begeistret for formatet men det er vel mn feil. Mvh Harald Lenke til kommentar
Pål Norvoll Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg likte formatet derimot. Flotte farger og komposisjon. Skal man pirke, så synes jeg det ble for mye berg i forgrunnen. Generellt et strålende bilde. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Flott Karin. God komp, fine kontraster og vakkert lys. Well done! Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Nydelig lys og farger liker formatet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg