aleksanderro Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Heihei, Var ute idag å kjøpe Battlefield 3 Limited Edition, og gledet meg stort til å spille! (Har digget Battlefield siden 1942!) Men den gleden ble fort avbrutt! Installeringen gikk smurt den, og når jeg var ferdig så lastet den ned rundt 480 MB. Startet så opp spillet og kom i Firefox, og fikk opp at jeg måtte laste ned noe plug-in greier. Når det var gjort så prøvde jeg å gå inn på en TV2 server, også kommer det opp sånn der "Joining Server"-ting. Der stopper det, prøvde så mange forskjellige servere, kanskje 30 stykker av alle typer. TV2, BF.no og utenlandske servere. Ingen ting skjer, så jeg prøvde å starte maskinen på nytt og litt sånn små ting som jeg tenkte kunne hjelpe uten noen effekt. Det var da jeg tenkte jeg skulle prøve å komme inn på Singel-Player, og der stopper den også opp med en gang, altså "Initializing..." - Her må jo det være noe veldig galt? Oppramsing av forskjellige ting jeg har prøvd til nå: - Prøvd Firefox og Google Chrome - Prøvd reparer i Orgin som da lastet ned 48(?) MB - Prøvd å avinstallere og installere spillet på nytt - Dobbelsjekket at jeg har nyeste drivere - Prøvd litt ting i BIOS'en angående RAM og sånne ting - Søkt som en galing på google uten å finne noe som hjalp meg - Gikk til og med så langt å prøve BF3 Multiplayer Without Origin Internal-Razor1911 - Sikkert noen andre småting også som jeg har glemt akkurat nå Maskinvare CPU: i7 960 (Ikke overklokket) GPU: GTX 570 (Ikke overklokket) (Nyeste drivere) RAM: Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 6GB (Ikke overklokket) MB: ASUS SABERTOOTH X58 OS: Windows 7 32 Bit (Vurderer å installere 64 Bit for å se om det hjelper?) Håper virkelig noen kan hjelpe meg, hadde satt utrolig stor pris på det! 1 Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) hvorfor har du 6GB ram da du har 32bit? 32Bit er jo max 4... (Installere 64Bit kan være lurt) Chris Pirillo: "Bottom line: if you have 4GB of RAM in your system (or more), and you want to take full advantage of it, start using a 64-bit OS." Endret 1. november 2011 av wApz0r Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Fult klar over det, men ser heller ingen grunn til å kjøpe noe mindre når prisen er såpass liten, eller? Og så skulle jeg egentlig ha 64 Bit, men av en eller annen grunn så klarte jeg å installere 32 Bit og har enda ikke giddet å gjøre noe med det. Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Har du over 4 så bør du utnytte alt av det, selv om du ikke trenger det Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Er helt ening med deg, men som sagt så har jeg vært på latsiden og ikke giddet å installere Windows på nytt. Men får se om jeg orker å gjøre det senere i natt. En annen ting jeg glemte å nevne er at jeg har prøvd å deaktivere brannmuren også. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Det fikset seg med å installere W7 64 Bit! Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Konge! Nå får du mere ut av pcen din i samme slengen. Win Win situasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå