Tmz Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hehe, vil ikke tro hun er så lykkelig som det hun prøver å vise hun er. For meg virker det som hun fortsatt er sur på deg og derfor sier de tingene hun sier for å såre deg mest mulig. Da tenker jeg på det hun sier om at alt er en dans på røde roser nå som hun er kvitt deg, at hun faktisk takker deg for at du ble sur osv(wtf?). Jeg hadde et lengre forhold med ei jente for en tid tilbake jeg også som etter en svært turbulent tid endte opp med en samtale lignende det der. Der hun latet som hun var i så godt humør og var glad for å bli kvitt meg osv, gikk ikke lange tiden før hun kom krypenes tilbake og angret.. Ikke det at jeg mener du bør holde på eksen, fordi selvom hun "kanskje" kommer tilbake så er vel ikke sjansen for at det skal funke fremover noe særlig stor. Men det gjorde ihvertfall situasjonen din med hun nye mye enklere. 2 Lenke til kommentar
Arnesen1 Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Hehe, vil ikke tro hun er så lykkelig som det hun prøver å vise hun er. For meg virker det som hun fortsatt er sur på deg og derfor sier de tingene hun sier for å såre deg mest mulig. Da tenker jeg på det hun sier om at alt er en dans på røde roser nå som hun er kvitt deg, at hun faktisk takker deg for at du ble sur osv(wtf?). Jeg hadde et lengre forhold med ei jente for en tid tilbake jeg også som etter en svært turbulent tid endte opp med en samtale lignende det der. Der hun latet som hun var i så godt humør og var glad for å bli kvitt meg osv, gikk ikke lange tiden før hun kom krypenes tilbake og angret.. Ikke det at jeg mener du bør holde på eksen, fordi selvom hun "kanskje" kommer tilbake så er vel ikke sjansen for at det skal funke fremover noe særlig stor. Men det gjorde ihvertfall situasjonen din med hun nye mye enklere. Ja, vet nesten ikke om jeg skal le eller grine,xD det må være den mest tja.. Latterligste samtalen jeg noen gang har hatt. Hadde veldig lyst til å fortelle om at jeg var så usikker og postet inlegg her om hva jeg skulle velge osv, men lot være når hun nå gjorde valget så enkelt for meg. Takk for all hjelpen fra dere på forumet, setter veldig pris på det. Valget er nå avgjort Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg synes du bør gå for en annen dør enn disse to. Hvis du fortsatt har følelser med exen, bør du ikke gå ut med ei ny jente. Det vil bare gjøre ting til et helvete for hun. Exen din synes jeg naturligvis ikke du bør gå tilbake til, hun oppfører seg jo helt på trynet! Nei, nyt singellivet litt nå du, slapp av og gjør ting du vil, og ikke bry deg om hva jenter synes! Lenke til kommentar
Lusekoft Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Unnskyld meg, men hva slags fremvisning er dette? Du virker som en drittunge, skjerp deg! Og i tillegg legger du ut intime samtalelogger på internett? Det er ikke ofte jeg blir provosert av å lese på forum, men jeg ble provosert av å lese dette. Lenke til kommentar
Arnesen1 Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Unnskyld meg, men hva slags fremvisning er dette? Du virker som en drittunge, skjerp deg! Og i tillegg legger du ut intime samtalelogger på internett? Det er ikke ofte jeg blir provosert av å lese på forum, men jeg ble provosert av å lese dette. Har sladdet ut alt som kan brukes til å identifisere noen, Kan du utdype det andre? ser ikke helt problemet? Hadde jeg gått ut med fult navn, adresser og whatnot, så ville jeg vært enig med deg. Når jeg la ut de i går, så var jeg ganske irritert på måten hun snakket til meg på, og trodde nesten ikke mine egne øyne. Ville bare vite om det var jeg som var smårar som ikke kunne dele hennes mening. Eller om det rett og slett var så latterlig som jeg følte det var. Dersom andre her deler din mening ang det å legge ut de loggene, så har jeg ingen problemer med å fjerne de. Endret 3. november 2011 av Arnesen1 Lenke til kommentar
Arnesen1 Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Jeg synes du bør gå for en annen dør enn disse to. Hvis du fortsatt har følelser med exen, bør du ikke gå ut med ei ny jente. Det vil bare gjøre ting til et helvete for hun. Exen din synes jeg naturligvis ikke du bør gå tilbake til, hun oppfører seg jo helt på trynet! Nei, nyt singellivet litt nå du, slapp av og gjør ting du vil, og ikke bry deg om hva jenter synes! Jeg touchet litt kort innom det du sier nå, litt tidligere i emnet. Men jeg har allerede gjort det klart for henne at jeg nettop kom ut av ett vanskelig forhold, og at jeg ikke er klar for å gå inn i noe seriøst akkurat nå. Men vil gjerne møte ho å bli kjent, og rett og slett ta ting som de kommer. Vet ikke om det forandrer litt på ditt synspunkt, eller om du fremdeles synes jeg burde gå for noe helt annet. For all del, setter pris på meningen din Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Njaaa, det kan jo for så vidt være greit å bli kjent med henne, men da ligger muligheten der for at et lite dilemma kan oppstå. For det første virker det litt som om dere møtes fordi av romantiske årsaker. Det trenger jo ikke nødvendigvis å være en forelskelse, men jeg sitter i hvertfall ikke med inntrykket at dere møtes kun som venner. For det andre kan det jo hende at hun blir forelsket i deg, og innen den tid kan du ha fått smaken på singellivet og ønsker å fortsette som singel. Da sitter du jo der igjen da, med nok et vanskelig valg, leve singellivet uten gale damer en stund, eller gå inn i et nytt forhold? Og selv om du sa at du ikke klarer å ha noe seriøst for øyeblikket, klarer man desverre ikke å kontrollere følelsene sine, og ting kan skje på en helt annen måte enn du hadde forestilt deg. På en annen side kan det godt hende at dere begge finner tonen veldig fort, og finner ut at dere vil noe mer enn bare å være venner. Det kan jo slå ut veldig positivt for begge to, og da kan du også slappe av og tenke på hvor dritt du hadde det før, sammenlignet med nå. Dessuten kan det hende at du ikke kan vente, og at du enten må gå for henne nå, eller velge tilværelsen som singel og kanskje ikke ha sjangse. Det er med andre ord ikke et lett valg du sitter med her, men det kommer litt ann på hva du synes er mest fristende rett og slett, slik jeg ser det. Vi her kan jo ikke vite hva du føler, om du rett og slett er drittlei kjerringer, eller om det bare var feil dame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå