Arnesen1 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Forhistorie Hei, for å gjøre en veldig lang historie kort, så har jeg vært i ett forhold nå de siste 2årene. Vi var forlovet, og hadde drømmer om å være sammen for alltid. Etter ett år begynte problemene å komme, vi var uenige om veldig mye, og jeg følte hun forandret seg veldig. (Noe hun selv inrømmet at hun gjorde). vi hadde det litt turbulent ca ett års tid til, med veldig mange gode stunder, men også mange dårlige. Vi valgte begge å slå opp etter ca 2 år sammen. Det var helt grusomt, og begge falt inn i en ordentlig depresjon. Vi ble enige om at vi klarte ikke det her mer, vi måtte finne en måte å løse tingene på sammen. Ca 6 måneder til har nå gått, og vi har gått fra hverandre igjen. Det som er så ille er at disse 6 månedene har egentlig vært noen av de beste vi har hatt, veldig mange av de gamle problemene forsvant. Men det kunne jo ikke vare, nå for ca en uke siden hadde vi en voldsom krangel, om ett tema som begge to setter veldig veldig høyt, men er totalt uenige om. (kort fortalt så har det noe med hvordan vi skal forholde oss til andre når vi er sammen, og hva som er akseptabelt og ikke). Hun ville gjøre en ting jeg så som fullstendig uakseptabelt, noe hun viste helt klart at jeg mente, og har ment helt siden vi ble sammen første gang. Ingen må spøre meg hvorfor dette var så viktig å forandre på nå, når det ikke har vært noe problem tidligere, for det kan jeg ikke svare på selv. Det endte da med at hun tok valget om å gjøre det likevel, og det endte da med at vi nå er uvenner, og det førte til at vi begge var ganske slemme mot hverandre. Og konklusjonen på det hele ble da at, jeg sa "Hvis ikke jeg får ett unnskyld, og en forståelse av at det du gjorde var galt, så har ikke vi mer å snakke om". Dette ble mottat med "Jeg har ingen interesse av å snakke med deg noe mer. Ikke bry deg, jeg vil ikke at vi skal være sammen noe mer noen gang!" Dette er da en uke siden, og etter det har vi knapt utvekslet noen få ord med hverandre. Alt dette er forhistorie, slik at dere lettere kan hjelpe meg med valget jeg nå står over... Merk at denne personen, er min første store kjærlighet, jeg har alltid følt at det vi hadde var så spesielt, noe jeg aldri ville kunne føle med noen andre. Og jeg er fremdeles usikker på om jeg noen gang kommer til å gjøre det... Jeg er fremdeles sønderknust, og langt nede. Valget jeg må ta Man sier at når en dør stenger, så åpner det seg en ny dør. vel, en ny dør har åpnet seg, jeg har kommet i kontakt med en jente som har lyst til å møte meg. Jeg er veldig redd for å gå inn i denne nye døren, for jeg vet at hvis jeg gjør det. Så er det aldri noen vei tilbake. Jeg har fortsatt utrolig sterke følelser for det som nå er exen, og jeg ønsker ingenting annet enn at det skal ordne seg. Men logikken min sier at det beste for meg er å forsøke denne nye døren, kanskje det er akkurat det jeg trenger for endelig å ikke føle meg så avhengig av exen, for å ha det bra i livet. Men følelsene mine sier, "vent, ikke gå inn, tenk om det andre løser seg, da vil du for alltid ha gått glipp av den sjansen". Jeg er livredd for å velge feil, for jeg vet at om jeg velger feil nå, så vil jeg aldri klare å tilgi meg selv for det. Det vil for alltid hjemsøke meg, og ødelegge alt jeg har igjen av sunn fornuft. Så vær så snill, om noen har vært borti noe lignende, eller har noe de kan si for å gjøre valget lettere, vennligst skriv det her, og hjelp meg... Endret 1. november 2011 av Arnesen1 Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Eksen din kan jo ikke forvente at du skal gå å vandre i tanken om at dere en vakker dag kan bli et lykkelig par igjen! Og om du velger å gå inn i denne nye døren, så betyr ikke det nødvendigvis at den bak deg lukker seg! Er du nysjerrig på denne nye jenta? Har hun de trekkene du ser etter? Synes du at det er verdt å ta et skritt fra eksen din og et nytt mot denne jenta? Nå er ikke jeg en ekspert på dette, men jeg håper likevel at det hjelper 1 Lenke til kommentar
thelomen Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Du har ikke noen mulighet til å fire på kravene og godta det exen gjorde, og leve sammen med ulike meninger? Hvorfor er din mening den riktige? Det er ikke såå enkelt å finne en å dele livet med, en del krav må man uansett fire på. Virker bryet verdt å gå en runde til med deg selv. Og på samme tid: dersom svaret på spørsmålet er nei, så er vel saken avgjort? Da er det fint å komme seg videre og bli kjent med nye jenter :-) 1 Lenke til kommentar
Arnesen1 Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Eksen din kan jo ikke forvente at du skal gå å vandre i tanken om at dere en vakker dag kan bli et lykkelig par igjen! Og om du velger å gå inn i denne nye døren, så betyr ikke det nødvendigvis at den bak deg lukker seg! Er du nysjerrig på denne nye jenta? Har hun de trekkene du ser etter? Synes du at det er verdt å ta et skritt fra eksen din og et nytt mot denne jenta? Nå er ikke jeg en ekspert på dette, men jeg håper likevel at det hjelper Jeg vet ikke så veldig mye om henne enda, så det er litt for tidlig for meg å svare på om hun har det jeg ser etter eller ei. Problemet mitt med hele situasjonen er at jeg fremdeles føler det som om jeg er "utro" når jeg snakker med denne jenta over nettet. Og dersom jeg møter henne, så er sjansen stor for at noen av hennes venner vil se at jeg er ute med ei ny. Det vil nok da resultere i at hun bestemmer seg for at hun deffinitivt kan gå videre hun og. Og da ser jeg rett og slett ingen vei tilbake. Jeg sitter fortsatt å håper på en melding som lyder "unnskyld, jeg tok feil, det jeg gjorde var galt og jeg skal gjøre det godt igjen" eller noe i den duren. Om hun finner ut at jeg "allerede" er ute med en ny, så vil ihvertfall den meldingen aldri kommme. Men jeg vet jo ikke om den kommer i det hele tatt.. Jeg synes også det er dårlig gjort å møte denne andre jenta, når jeg vet med meg selv at jeg fremdeles er så utrolig glad i exen, og at jeg helst vil at det skal fungere. Men på den annen side, så kanskje det er bra for meg å faktisk møte noen nye, og se at jeg ikke _må_ ha exen for å være lykkelig. Skjønner du/dere hva jeg mener, jeg klarer ikke bli enig med meg selv her. Du har ett godt poeng med det du sier at hun ikke kan forvente at jeg skal gå å vandre i tanken om.... Men det tror jeg heller ikke hun gjør. Jeg vil bare absolutt ikke oppleve at jeg velger å droppe denne nye jenta, så får jeg beskjed to dager etterpå at hun er ute med en ny. Jeg takker for svaret ditt, og ja det er klart det hjelper Men valget er fremdeles utrolig vanskelig :/ Endret 1. november 2011 av Arnesen1 Lenke til kommentar
Arnesen1 Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Du har ikke noen mulighet til å fire på kravene og godta det exen gjorde, og leve sammen med ulike meninger? Hvorfor er din mening den riktige? Det er ikke såå enkelt å finne en å dele livet med, en del krav må man uansett fire på. Virker bryet verdt å gå en runde til med deg selv. Og på samme tid: dersom svaret på spørsmålet er nei, så er vel saken avgjort? Da er det fint å komme seg videre og bli kjent med nye jenter :-) Jeg sier ikke at min mening er den riktige uansett, men det er det eneste riktige for meg. Jeg kan jo fortelle hva det gjaldt. Jeg klarer ikke å akseptere det at det skal være greit i ett forhold å gå på "date" med en annen når du er sammen med noen. Kort fortalt så dreier det seg om en person som nylig har vist svært mye interesse i eksen min sitt liv, og hun har vist gjengiven interesse i han. Han har hatt en deltidsjobb der både jeg og eksen også er vikarer. han har vært der fra eller til i over ett år. For noen måneder siden gjorde han det slutt med sin daværende kjæreste, og han hadde aldri sagt et ord til eksen min. nå den siste måneden, har han sendt henne meldinger nesten daglig, snakket med henne på facebook til langt på natt. Og tilbringet svært mye av arbeidstiden sin sammen med henne på jobben. (selvom de jobber med to forskjellige områder). Jeg måtte finne ut av dette selv, for hun løy om det da jeg spurte om det. Hun sa de ikke hadde hatt noen kontakt. Senest for en uke siden inviterte han henne ut på kino, og hun ble med, uten å spøre om jeg ville være med. Jeg spurte om hvorfor, hun sa det var pga jeg skulle opp tidlig dagen etterpå. Men fant senere ut at det hele tiden var planen at de skulle dra bare de to, de ville ikke ha meg med rett og slett. Dette mener jeg er spesielt ille, siden vi alltid har vært (trodde jeg ihvertfall). Enige om at når en singel person av annet kjønn, som ikke har kjent enten eksen eller meg i lenger tid, eller som vi begge har kontakt med. Skal invitere en av oss ut, Så skal vi inviteres ut som par, begge blir med. Ihvertfall ikke med vilje stenge ute den ene parten. Det vet jeg ihvertfall selv at _jeg_ aldri ville gjort. Og jeg vil gjerne legge til at dette er så langt unna sånn jeg kjenner henne fra tidlig i forholdet vårt som jeg det kan komme. Hun var alltid så optatt av at det skulle være oss to, og at vi skulle gjøre ting sammen. Mer og mer har hun "vist" at det ikke er sånn hun ville ha det lenger. Hun har ihvertfall det siste året alltid hatt ett problem med å "tøre" å vise andre at vi er kjærester, trenger kanskje ikke legge ut i lange baner om på hvilken måte, men ihvertfall svært anderledes enn hun var tidligere. Vil også legge til at denne personen, viste ikke at vi var kjærester, rett og slett fordi ingen fortalte han det. Har ikke snakket med han i ettertid, så vet ikke om han vet det nå heller. Takker for svaret ditt Endret 1. november 2011 av Arnesen1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Da har hun jo egentlig vært utro - altså ikke tro mot det dere har blitt enige om. 1 Lenke til kommentar
Arnesen1 Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Da har hun jo egentlig vært utro - altså ikke tro mot det dere har blitt enige om. Prøv å forklar henne det Det er akkurat det jeg vil hun skal innse hun og, kanskje utro blir å dra det litt langt. Vet ikke. Men ihvertfall vite at hun har gjort noe galt. :S Det hun bortforklarer det med er at hun sier han ikke har noen baktanker, og at det derfor ikke er noe galt det hun gjorde. Magefølelsen min sier han har det, det hele virker bare for rart, og jeg pleier å ha rett i sånt. Det jeg nesten håper kommer til å skje er at han invitererer henne på middag og viser sine sanne hensikter. Og at hun da kanskje vil innse at jeg hadde rett. La meg gjerne legge til at det er fler enn meg på jobben, som ikke stoler helt på denne personen, eller som ikke akkurat er hans bestevenn da, for å si det litt penere. Takker for svaret ditt Endret 2. november 2011 av Arnesen1 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Dama drar på date med en annen gubbe - og så lurer du fortsatt på hva du skal gjøre??? Hva er det med deg?? Rett opp ryggen og se deg i speilet, hva tenker du på?? Dama viser deg NULL respekt og behandler deg som en dørmatte. Dersom du ikke er naturlig submissiv, og søker en masochistrolle, bør du ta beina på nakken og løpe. Hun har selvfølgelig tenkt å knulle han fyren, du er vel ikke så dum at du ikke fatter det?? Den kjerringa har du det bedre uten!!! Endret 2. november 2011 av Ideal 6 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hørtes virkelig ut som et vanskelig valg ja. Som ble nevnt, det betyr ikke at døren bak deg lukkes. Følelser kommer og går, noen forsvinner saktere enn andre. Ta skrittet i den andre retning, kanskje du vil bli like glad i denne jenta, som du er i eksen din. Men følelsene for eksen kan være der veldig lenge. Av erfaring, så har mine følelser for ei jente ikke forsvunnet helt. Da jeg var 15 (er 24 nå), var jeg sammen med "hun jeg kommer til å gifte meg med". Trodde jeg. Vi slo opp etter 3-4 måneder, da jeg var i mot hennes alkoholbruk, vi var begge 15... Men dette er snart 10 år siden, og jeg har fremdeles litt følelser for henne. Snakker med hun nå og da. Hun er alenemor for 2 herlige jenter, med 2 forskjellige fedre, noe jeg synes er veldig synd. Vi prater av og til om at det kunne vært oss, osv. Men det skipet har seilt. Men jeg orker ikke et komplisert forhold med ei dame som har 2 andre menn i livet sitt, han ene hater meg... Er forholdet mellom deg og eksen så og si ikke-eksisterende nå, og dere har prøvd ett par ganger tidligere uten å få det til, så er det beste å gå gjennom den nye døren, for å se hva som befinner seg der - Men du må kjenne etter selv, dypt i hjertet hva DU vil. Men du må være obs på at du kan havne i min situasjon, hvor hun får kids med noen andre, og at du KAN angre på dette. Kjærlighet er noe komplisert kliss! 2 Lenke til kommentar
Arnesen1 Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Dama viser deg NULL respekt og behandler deg som en dørmatte. Helt enig. Og derfor sa jeg det jeg sa. At jeg ikke ville snakke med henne igjen før hun innså hva hun hadde gjort. Hun har selvfølgelig tenkt å knulle han fyren, du er vel ikke så dum at du ikke fatter det??Jeg ser poenget ditt tydelig, men jeg tror faktisk ikke det er det som er saken. Saken er at hun er latterlig naiv, noe hun alltid har vært. Lignende saker, men ikke fult så ille har skjedd før. Folk har prøvd seg på henne, hun trodde de bare ville være "venner" og jeg måtte bevise at det ikke var tilfelle. Hun har sagt hun har vært enig med meg alle de gangene. Men at denne gangen var det ihvertfall ikke farlig, for han jobber jo der vi jobber. (facepalm) Takker for svaret ditt Endret 2. november 2011 av Arnesen1 Lenke til kommentar
Arnesen1 Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Hørtes virkelig ut som et vanskelig valg ja. Som ble nevnt, det betyr ikke at døren bak deg lukkes. Følelser kommer og går, noen forsvinner saktere enn andre. Ta skrittet i den andre retning, kanskje du vil bli like glad i denne jenta, som du er i eksen din. Men følelsene for eksen kan være der veldig lenge. Av erfaring, så har mine følelser for ei jente ikke forsvunnet helt. Da jeg var 15 (er 24 nå), var jeg sammen med "hun jeg kommer til å gifte meg med". Trodde jeg. Vi slo opp etter 3-4 måneder, da jeg var i mot hennes alkoholbruk, vi var begge 15... Men dette er snart 10 år siden, og jeg har fremdeles litt følelser for henne. Snakker med hun nå og da. Hun er alenemor for 2 herlige jenter, med 2 forskjellige fedre, noe jeg synes er veldig synd. Vi prater av og til om at det kunne vært oss, osv. Men det skipet har seilt. Men jeg orker ikke et komplisert forhold med ei dame som har 2 andre menn i livet sitt, han ene hater meg... Er forholdet mellom deg og eksen så og si ikke-eksisterende nå, og dere har prøvd ett par ganger tidligere uten å få det til, så er det beste å gå gjennom den nye døren, for å se hva som befinner seg der - Men du må kjenne etter selv, dypt i hjertet hva DU vil. Men du må være obs på at du kan havne i min situasjon, hvor hun får kids med noen andre, og at du KAN angre på dette. Kjærlighet er noe komplisert kliss! Vet egentlig ikke hva jeg skal svare på denne, annet enn at jeg føler det du sa hjalp veldig. Jeg er spesielt enig i den siste biten xD Men du må kjenne etter selv, dypt i hjertet hva DU vil. Men du må være obs på at du kan havne i min situasjon, hvor hun får kids med noen andre, og at du KAN angre på dette.Det er akkurat denne biten som er så vanskelig hehe. Takker for svaret ditt Endret 2. november 2011 av Arnesen1 1 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hehe, var vel mer egenhjelp dette.. måtte lufte det litt Men lykke til kompis. 2 Lenke til kommentar
Arnesen1 Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Hehe, var vel mer egenhjelp dette.. måtte lufte det litt Men lykke til kompis. Takk lykke til du og Det er som du sier. Kjærlighet er altfor komplisert, skjønner ikke at vi gidder. xD Endret 2. november 2011 av Arnesen1 2 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Vansklig situasjon ja, men hvorfor tror du eksen din var så opptatt av å dra aleine på kino med han da? Greit nok at hun ikke fatter at han er intressert i henne, men om hun selv ikke har noe hensikter hadde hun vel ikke hatt noe imot å ha med deg? Nå ser jo vi kun din side av saken da, for alt vi vet kan det jo hende hun synes du er for sjalu og derfor blir irritert. Men synes saken høres merkelig ut. 2 Lenke til kommentar
Arnesen1 Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Vansklig situasjon ja, men hvorfor tror du eksen din var så opptatt av å dra aleine på kino med han da? Greit nok at hun ikke fatter at han er intressert i henne, men om hun selv ikke har noe hensikter hadde hun vel ikke hatt noe imot å ha med deg? Nå ser jo vi kun din side av saken da, for alt vi vet kan det jo hende hun synes du er for sjalu og derfor blir irritert. Men synes saken høres merkelig ut. Jeg kan prøve å gjøre det litt mer rettferdig ved å ihvertfall fortelle de tingene hun har sagt til meg. Hun synes jeg overreagerer, og at det hun gjorde ikke bryter med det vi var enige om. Hun sier også at hun nå synes den avtalen er noe tull, og at hun ikke vil ha den lenger. Og at hun har snakket med venninder om dette, og at de er enige med ho om at dette var for kontrolerende av meg. Hun sier det ikke bryter med det fordi han er en arbeidskollega, og at han ifølge henne, ikke har noen baktanker, og at jeg er paranoid som tror det. Men har forklart tidligere hvorfor jeg mener det er feil. Hun sier også at jeg ville reagert på samme måte uansett hvem det hadde vært, noe som til dels er både sant og u sant. Vi har flere mannlige single arbeidskollegaer på jobben i samme alder, som jeg er god venn med, og stoler på. Saken hadde vært en helt annen om det var en av de hun ville dra på kino med. Da hadde jeg ikke brydd meg nevnverdig om det. Kanskje bare det at hun ikke ville ha med meg, det synes jeg uansett er merkelig. Men ja, jeg ville reagert på samme måte om det var en annen singel gutt som hadde vist samme type interesse helt plutselig noen måneder etter at han hadde slått opp med den da værende kjæresten sin. Uten å ha hatt noe nevnverdig kontakt med eksen min tidligere. Og hun da hadde gjort det samme, la være å invitere meg med vilje, og lyve om omstendighetene rundt det. Og holde skjul på/ikke ville fortelle om at hun har/hadde kjæreste. men om hun selv ikke har noe hensikter hadde hun vel ikke hatt noe imot å ha med deg?Denne prøvde jeg å spøre henne om flere ganger før vi brøt kontakten, men hun ungikk alltid spørsmålet, så det kan jeg desverre ikke svare på. Takker for svaret ditt Endret 2. november 2011 av Arnesen1 Lenke til kommentar
Arnesen1 Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Jeg vil også nevne en ting til, som nesten var enda mer irriterende, som skjedde dagen etter at vi hadde kranglet. Jeg spurte henne om vi kunne snakke sammen, og prøve å finne ut av det. Men hun nektet å svare meg når jeg ringte og sendte melding. Fant senere ut at hun hadde dratt på vors ett sted, og så på byen. Jeg spurte om hun ihvertfall kunne fortelle meg hvem hun var sammen med og hvor hun var. (vi var på daværende tidspunkt fremdeles kjærester)Men det eneste jeg fikk tilbake var. "ikke bry deg" Jeg var da veldig lei meg, og gjorde den dumme feilen man ikke skal gjøre, jeg ringte flere ganger og sendte flere meldinger. men fikk kun veldig korte meldinger tilbake med ting som "ikke bry deg", "jeg er hos noen du vet hvem er" "du har ikke noe med hva jeg gjør" osv. Da ble jeg gradevis mer irritert som førte til at jeg sa veldig mye med en aggresiv tone, (det ble ikke besvart). Og det var dagen etter dette jeg sendte meldingen med "det neste du sier til meg skal være unnskyld, og en inrømmelse av at du har gjort noe galt, før det har vi ingenting mer å snakke om, jeg hadde ett svakt øyeblikk i går, det vil ikke gjenta seg". Jeg fikk i svar, jeg vil aldri være kjæresten din igjen og det der, som jeg skrev i det første inlegget her. Etter det har vi ikke hatt noe kontakt annet enn minimalt jobbrelatert. Og jeg vet fremdeles ikke hvor eller hvem hun var sammen med. Tror kanskje dette er greit å få med. Endret 2. november 2011 av Arnesen1 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Vel, på generelt grunnlag må jeg vel egentlig si meg enig med eksen din. Hun bør få velge sine venner, single eller ei. At du ikke stoler helt på at han ikke har andre hensikter spiller vel ingen rolle sålenge du stoler på henne? Om hun vet han er intressert i henne er det selvfølgelig en annen sak. Men nå virker det jo ikke helt som du kan stole på henne da. At hun ikke har nevnt at dere var kjærester i tillegg til de planlegger ting aleine sammen tyder jo på at hun er intressert i han som noe mer enn en venn spør du meg. Har de kjent hverandre lenge? Jeg synes du bør sjekke ut den nye jenta. 1 Lenke til kommentar
Arnesen1 Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Vel, på generelt grunnlag må jeg vel egentlig si meg enig med eksen din. Hun bør få velge sine venner, single eller ei. At du ikke stoler helt på at han ikke har andre hensikter spiller vel ingen rolle sålenge du stoler på henne? Om hun vet han er intressert i henne er det selvfølgelig en annen sak. Det har du selvfølgelig fullstendig rett til å være Men jeg synes det snart er på tide at hun begynner å se sånne ting selv, at han prøver seg er ganske åpenbart etter mitt syn. Det har som sagt skjedd mange ganger tidligere at folk har prøvd seg på henne, hvor jeg faktisk har måtte bevise for henne at de det gjaldt prøver seg. Og de har da bedt om unnskyldning til eksen for at de prøvde seg, eller sluttet å ta kontakt på den måten de gjorde. Det jeg synes er dumt er at hun alltid "spiller med" men jeg vet det er pga hun er så altfor godttroende om alle, ikke fordi hun er interesert i de. Og jeg kan ikke skylde på de som har prøvd seg, de kunne jo ikke vite at hun hadde kjæreste. Det har jo aldri gått så langt som til noe farlig, men de har prøvd å flørte og sånt over nettet og meldinger, og be henne ut på middag, og det ene og det andre. Men hun ville aldri si at hun hadde kjæreste. Hun har aldri gått ut med noen tidligere, hun har alltid sagt enten at det ikke passer eller at hun ikke har tid osv. Eller latt være å svare helt til de til slutt ga seg. Det er ikke noe særlig hyggelig å sitte i sofaen og se film med kjæresten når det popper inn meldinger som "hei sexy, har du lyst til å være med meg på kino i morgen eller<3" og sånt da på telefonen hennes. Da synes jeg gjerne hun kunne sagt nei takk, jeg har kjæreste. eller noe i den duren. Men dette er litt avsporing, ville bare få frem helheten i hvorfor jeg reagerer på måten jeg gjør. Og dette har egentlig ingenting med det andre å gjøre, for dette har ikke vært noe problem egentlig. Vi har aldri hatt noen krangler om akkurat det. Men nå virker det jo ikke helt som du kan stole på henne da. At hun ikke har nevnt at dere var kjærester i tillegg til de planlegger ting aleine sammen tyder jo på at hun er intressert i han som noe mer enn en venn spør du meg. Og dette er hovedgrunnen til at jeg reagerer, ting hadde vært helt anderledes om hun bare hadde vært ærlig med meg fra begynnelsen, og ikke vært så redd for å si at jeg er kjæresten hennes. Og ihvertfall ikke med vilje unlatt å ha meg med, samt lyve om det. Det er dette som etter min mening gjør det hele til noe galt fra hennes side. Ihvertfall i mitt synspunkt da. Ble litt rotete det svaret på den første siteringa, vet ikke helt om jeg klarte å få fram hva jeg mener der. Men det er ihvertfall svaret på den andre siteringa som er gjeldende, det er det som er grunnen til at jeg reagerer på det her. Takker for svaret ditt Endret 2. november 2011 av Arnesen1 Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Var i samme situasjon for en stund tilbake. Valgte den nye døren og muligheten. Selvsagt er det trist at jeg har mistet en person i livet mitt, at vi ikke kommer til å få flere minner sammen og at fremtidsplanene måtte endres, men det klarer jeg fordi jeg har noe så mye bedre. Du kan få et nytt liv og nye minner med ei dame som respekterer deg og bygger deg opp, i steden for hun kjerringa du er med nå (pardon my french) som oppfører seg så respektløst. Endret 8. november 2011 av Anaio 2 Lenke til kommentar
Arnesen1 Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Jeg tror egentlig svaret på spørsmålet mitt har blitt greit besvart nå, og tror nok jeg valgte det riktige. Dere kan jo se på bildene under og se Start på venstre side, så til høyre, og ned Det startet med en unnskyldning for de stygge tingene jeg sa etter at vi kranglet, jeg ville ikke ha det på meg. Og det utviklet seg til (se bilder). Var i samme situasjon for en stund tilbake. Valgte den nye døren og muligheten, og har ikke angret et sekund. Selvsagt er det trist at jeg har mistet en person i livet mitt, at vi ikke kommer til å få flere minner sammen og at fremtidsplanene måtte endres, men det klarer jeg fordi jeg har noe så mye bedre. Du kan få et nytt liv og nye minner med ei dame som respekterer deg og bygger deg opp, i steden for hun førkja du er med nå (pardon my french) som oppfører seg så respektløst. Takk for svaret ditt velger nok den nye døren ja, tror egentlig det er ganske avgjort. Endret 3. november 2011 av Arnesen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå