Kj-arne Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg møtte den på ein kveldstur. Lenke til kommentar
Nikona Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Skapt og fint bilde som ser ut til å være tatt i varm, lav høstsol. Lenke til kommentar
Kj-arne Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Skabbhjort? Jeg tror heller at det er ein hjort som holder på å felle vinterpelsen. Bildet blei tatt seint på kvelden tidlig i vår Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Fantastisk fint bilde! Men blir ikke det bedre om du framhever hjorten enda mer? Kanskje du skal croppe bildet litt, slik at vi kommer nermere hjorten Lenke til kommentar
Kj-arne Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Er litt redd for at noe av stemningen i bildet vil forsvinne om jeg cropper det Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Flott bilde av en Hjort Personlig mener jeg duburde beskjært bilde litt i høyre kant, slik at trestammen kommer litt nermere kanten. Da hadde du skapt en naturlig innramming av hjorten. Noen ganger kan det være fint medmidtstilte motiver, men jeg synes at en midtstillt hjort i dette tillfellet kunne blitt forhindret med litt beskjæring av høyre bildekant. Men alt i alt et flott bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå