Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke lyd på bærbare pc

Anbefalte innlegg

Hei!

Får da ikke lyd på min datamaskin (Samsung R620) har operativsystemet Win7 32bit.

Det hele begynte da jeg for en ukes tid siden brukte pc'en min til og se en film på tv'n via HDMI kabel. Etter jeg tok ut HDMI kabelen så ville ikke lyden på pc'en min komme på men løste det via og deaktivere lydutgangen til HDMI kabelen ved og klikke på symbolet av høytaleren nede i høyre hjørne.

Så skulle jeg se en film idag og via PC'n og når jeg tok i HDMI kabelen ble det ikke lyd. Tok da og klikket på symbolet av en høytaler nede i høyre hjørne og deaktiverte lyden på PC høytalerne (For også aktivere HDMI utgangen) men problemet er at etter jeg deaktiverte utgangen på Pc høytalerne forsvant alle tilkoblingene. Så når jeg klikker på symbolet av høytaleren nede i hjørnet nå kommer det bare opp en PoP-Up som spør om tillatelse til og forandre noen filer på harddisken. Trykker jeg Ja kommer det opp ett feilsøkingsprogram men det kan ikke gjøre noe siden det sier det er ett program som blokkerer for at det kan kjøre. Har prøvd og lukke media player osv og restartet maskinen men funket heller ikke da.

Prøvde også og få lyd i headsettet med og bruke mini-jack'en men det funket heller ikke.

Så, hva gjør jeg nå? Må jeg laste ned noe drivere e.l på nytt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...